tecman skrev:
hur bra kvalla på filmerna klarar den att visa upp? youtube har jag åxå på min tele
men iosf så är den ju bra mycket dyrare än vad du fick köpa din för. men funkade den i sverige utan problem? behöver dom inte hackas eller dyl? är inte 3g på dom va?
min display är nog 3ggr så stor som en vanlig åxå och har ett helt tgntbord och känns mycket mer seriös än en SE som alltis jävlas eller måste lämnas in på service. Även synkningen är tokfin om man kör win så synkar den ju allt man vill. mail, kalender, filer, osv osv... Men med det priset var ju din oslagbar.
Ingen aning faktiskt, men det finns filmer med riktigt bra kvalle som är typ 1,4gb (provade tanka en sån, och det såg riktigt bra ut på tv'n) Nja låsa upp den på typ 10min, inte längre tid en endel får läsa instruktionsboken för att få in sitt batteri
(den var låst till at&m eller vad det heter)
Nej justdet 3g finns ej, vet inte vad du kör med, och din är säkert kalas, men ta på en iphone om du inte gjort det, jag tror fan inte det många som slår den, iofs har vertu en telefon med diamanter på för nästan 1mille, men det är inte gämförbart
Men så som tidningarna skriver att det är mirakel telefonen ? NJA
men tex toutchen funkar så mkt bättre än på min förra LG prada telefon och ljudet är riktigt bra i den med rätt hörlurar !
Har kört många av dom dyrare modellerna hos SE, Nokia, Qtek, Motorola, Panasonic, Samsung, Lg osv, men aldrig varit så nöjd