Unnade mig en ny telefon då K700:an sjunger på sista versen. Fullt med damm under displayen så man inte ser nått i solljus, sen blev jag förbannad på att den inte ville t laddning, så jag dränkte den i VBG:s elektroolja Har aldrig vart bättre i knappar och joystick Men kappilärkraften gjorde att det sögs in mellan displayglaset, så nu e den ojämt ljus överallt...
Blev en K550i. Inte 100 nöjd med den, för ljudet är dåligt... Tror jag ska lämna in den.. Accepterar inte att en NY telefon har sämre ljud än en misshandlad gammal.
Så gamle trotjänaren får nog allt göra tjänst ett tag igen
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Fast dock så tål inte högtalaren tryckluft då jag skulle blåsa bort lite skit. Då dog den mer eller mindre. Högsta volym är löjligt låg. Så missade samtal får man då och då. Annars är jag helnöjd med den, är ju inte prylnisse som ska ha alla fräcka och coola funktioner... bara jag kan ringa och skicka sms..
Jo kameran funkar inte heller. Pillade bort den lilla givaren som känner av att luckan är öppen eller stängd. Pilla inte där, inget bra!
Fast dock så tål inte högtalaren tryckluft då jag skulle blåsa bort lite skit. Då dog den mer eller mindre. Högsta volym är löjligt låg. Så missade samtal får man då och då. Annars är jag helnöjd med den, är ju inte prylnisse som ska ha alla fräcka och coola funktioner... bara jag kan ringa och skicka sms..
Jo kameran funkar inte heller. Pillade bort den lilla givaren som känner av att luckan är öppen eller stängd. Pilla inte där, inget bra!
K750i har även jag haft - genom tidernas bästa mobil! Har K850i nu - genom tidernas sämsta mobil!