Tjeenare folket!
Vissa känner säkert igen mig för min Civic coupe Ej1, så ni som gillar den bör väll följa detta istället!
Planerna har kastats om, letade som en toook efter en B16 maskin till min Coupe, köpte denna för den skulle bli donatorbil, nisåg efter köpet vilket jävla KAP jag gjort med denna!
Såååå! för att komma till saken, denna blir glidarbilen istället för min Civic coupe då den ska bli bansmiskare istället någon gång i framtiden! well!
Honda del sol, finns inte allt för många vackra sådana i vårt land i mitt tycke! Jag blev heeelt nerkärad i den när ja började leta runt efter en för donation! Så nu är de bestämt, jag ska visa vårt avlånga land att man INTE behöver mörda dom med plast för att göra dom snygga! Sen visst smaken är som baken, ni som gillar plast behöver inte göra er besvärade med att tjata på mig!
Hunnit göra en del innan ja valde att göra en projekttråd på denna! Så kommer bli lite bilder nu, sen fortsätter ja att tjata om planer etc etc!
Såhär såg den ut när ja hämtade den! Nästintill original förutom fälgar och ett par Apex sänkfjädrar!
Jag är tredje ägaren på bilen, första va en bilhandlare 2004 sen har en snubbe ägt den sen 2005, blev avställd av någon anledning 2006 å stått sen dess! Bilen har bara rullat 500 mil i vårt land, resten av sina 8000 har den gått i tyskland! full dokumentation och all service gjord!
Original här under med, förutom att ja slängt dit mitt gamla fjäderbenstag ja hade liggandes från coupen!
Over & Out för idag!
Kimpa