Känner att det står stilla just nuuu, men som sagt så väntar jag på att få hem mina coils å fälgar som ska komma i början av FEB, sååå tog å började lacka mina lek fälgar så länge:-)
halllooj:) fick ett sms idag att däcken kommer hem imorgon! så i helgen kommer de bilder med fälgarna på:) äntligen coiloversen skulle förhoppningsvis komma hem nästa vecka,,, väntat bra länge på dem nu menmen här kommer lite bilder så länge på vad som händer just nu:) fronten ska snart in på lackning
Startade ju upp han å tog en liten provrunda förra veckan också fick passa på när snön var borta å det var torrt ute heh
bra då jag inte hända som skruvar donar med bilen...
Fordon: Volkswagen 412 LE 1973 "fula Ankungen "
Volkswagen Passat Kombi Red Edition
Volkswagen Bubbla Yper Gustav
Ligg lågt, för högre upp kommer du inte ! :)
juste...skaffat mig en bredbandslambda mätare med ju:) bara satt dit den lite tillfälligt just nu för att se så allt funkar, men ska bygga en hållare istället för "ask koppen"
Halloj, idag fick jag hem dem sista däcken så nu kunde jag trycka på alla 4 fälgar:) inte dem bästa bilderna men blir lättare att ta sen när man kan vara ute i solen och när man fått på coiloversen..... för han är ju ganska hög :<
Sen är allt nästan klart inne i bilen, ska bara göra fästen till sportstolarna
btw... ska tona klart hela bakrutan inte orkat änn bara hehe
Halllååå:) fått hem hem mina coilovers nu! äntligen... doc inte satt på dem ännu eftersom det är rätt trångt i garaget...... så får bli att vänta på våren så man kan ta ut bilen och ta den till farsans jobb sen idag så fick jag ett till paket från j-spec innehöll fläkt och nya fram blinkers, kan ju inte köra med gamla orangea blinkers på en ny lackad front
Nu såååååååå har man äntligen fått på coilsen! som man har väntat nu väntas de bara på att byta kopplingen och sätta dit dem nya stagen som jag fick hem idag! även nya bussningar till bakvagnen.
Blev lite lågt för min smak på dessa bilder men har höjt han några cm nu
sen så fick berg_ vaxa han också:D så den glänser lite iallafall nu när solen är framme.
och i helgen så vare lite kvälls aktiviteter och det gillas
Tjenatjena! är inte så duktig på att uppdatera menmen... har iallafall fått dit Bakvagnsbussning Distanserna och nya stagen nu! så gick från 4 grader minus camber till 1 grad minus så är aningen bättre grepp nu! Och nya kopplingen sitter även på plats!