Jo..trevligt att du tyck hä.
Jag brukar alltid åka på Bimmers of Sweden träffarna och höll i samåkningen för Dalarna för det i några år. Men nu när dom flyttade den ännu mer neråt i landet så vart jag lite besviken, för jag gillar dom där träffarna. Med att alla fick ställa ut och att all intäkter från insläppet gick till barncancer fonden. Det var lixom lite mysigt med träffen. Lagomt att åka för en dag tyckt jag.
Nu blir det mer fokuserad på bankörning och insläppet kommer garanterat gå åt till mantorp park.
När man åker en 530 så är man int speciellt intresserad av att åka fort. Jag är int ett dugg intresserad av banåkning. Det går ju bara runt å runt hela tiden.
Skulle jag vara intresserad av att åka fort å bana hadde jag så klart haft en M3:a eller M5:a istället.
Så eftersom jag inte kommer åka på dom träffarna i år, så tänkt ja..what the heck. Kan ju bara inte vara jag som vill ha sånna härliga träffar/utställningar där alla får vara med å huvudsaken är att man har ett intresse för BMw bilar å motorcyklar.
En träff som man kan umgås med likasinnande, njuta av vädret, livet, titta på andras fordon, ta en liten tur i/ på sin BMW.
Om bara än för en dag.
Min högsta önskan är ju som sagt att flera vill engagera sej i den hä träffen. Som nån sa tidigare..kanske 2-3 pers i olika städer i Norrland. Som kan turas om att ha träffen. Så får vi uppleva olika ställen å saker som dom tycker det skulle vara roligt att göra. Oj..nu vart det långt.
DeMpA9 skrev:
kommer garanterat upp med M5:an elr e36:an
kul att de är nån som engagerar(stavning) sig i just bmw bilar för en gång skull
KÄRLEK VÄXER INTE PÅ TRÄD DEN BYGGS I TYSKLAND!!