Hej!
Vad kul att jag diskuteras här!
Som Darkus skrev har jag
GAV tillåtelse att annonsera om er träff,
inte tvärtom. Hade inte sett meddelandet (
låg under Övrigt under meddelanden på Facebook).
ALLA är ju välkomna med sin BMW till vår träff, så varför ska de inte kunna åka på andra BMW-träffar?
Det är ju upp till var och en att bestämma.
Är ju kanonkul med fler träffar!
Gällande vår träff är anledningen till att vi nu är på Mantorp, att vi helt enkelt inte får plats på Gröndal och vi vill ju utvecklas! Tänkte först på Gelleråsen, men där fanns knappt en ledig dag i år, så då blev det Mantorp, som är mest central av de största banorna.
Vi erbjuder ju dessutom den som vill att komma kvällen innan och tälta.
Vill också flika in att träffen är en helhetsträff, där den främsta biten är parkeringen/utställningen. Bankörningen är bara ett plus. Utställningsbiten är det viktigaste, men det är kul att kunna erbjuda annat, som bromsbänk och bankörning, på en så stor bana som Mantorp. Att sedan stora namn som Richard Göransson mfl. kommer är ju riktigt kul.
Denna gång blev det ett endagsevent, då det tyvärr inte fanns två dagar ledigt i rad på passande datum och för att Mantorp är D-Y-R-T att "låna".
Men blir det bra kan det mycket väl bli ett tvådagarsevent året efter.
Det är så ofantligt mycket jobb med detta, så därför kör vi en träff i år.
Träffen på Knutstorp är BMW Sport Clubs träff, där vi blivit ombedda att ha hand om utställningsbiten. Det är inte spikat än, men det blir inte alls som Mantorpträffen.
Ska se om jag har möjlighet att komma på er träff. Riktigt bra ställe ni valt som plats!
Mvh Arne