Eftersom jag vet hurudan jag är, blev jag tvungen att göra villkoren klara för mig innan jag inledde kvällens skruvarsession:
– Ingen intercooler innan bakvagnen är på plats!
Ja, ni vet hur det är. Man blir lite knorrig av att får höra sånt, när godiset väntar. Men jag vet att jag inte brukar ge med mig, så det var bara att hugga i. Bärarmarna föll praktiskt taget på plats av sig själva.
Sedan detta

:
![https://www1.garaget.org/gallery/images/178/177279/177279-f5a96cc91dfca4705a80fae46e4b326f.jpg]()
600x300mm cellpaket... Jag hittade den igår, en kille här i byn som jag inte känner sedan tidigare satte ut den till salu på nätet. Ringde, och jag fick hämta hem den på prov för att se om den passade. Jäkligt sjysst. Han höll på och skrapade underredsmassa på en MK2 Escort själv, hade köpt på sig lite för bred IC.
Sitter som en smäck. Med en Saab 900s luftfilterslang på var sida, de är tre tum och har brant böj

Så har jag monterat växelspakshärveln och torrkänt lite på lådan, och den känns helt sjukt tight! Klick-klick, bara att vippa i växlarna. Inget glapp, inget spel.
Nu måste jag klicka hem grenrörsdelar.