3539
Sök

Film:denna brud bör man inte reta upp om man ite vill hamna på sjukhus

2 594 Inlägg
Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
15 oktober 2006
Dejta aldrig superhjältar eller kampsportstjejer big_smile

Trägnagare
185 Inlägg
15 oktober 2006
Huvudsparken var lite väl sjuk wink

All show and no go!

Bas Connaisseur
436 Inlägg
15 oktober 2006
Tjejer ska inte vara sådär, dom ska måla sina naglar och se söta ut ffs!
När man ser sånt där så känns det ju som att man aldrig går säker tongue

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

Administratör
11 954 Inlägg
15 oktober 2006
Film och foto
Forumet för oss bilfotografer och filmare. Visa upp din estetiska sida eller visa något du hittat på nätet. Endast fordonsrelaterat material!

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

375 Inlägg
15 oktober 2006
Såg ju inte ens ut som den andra tjejen  försökte. Då kunde hon väl lika gärna gett upp.

2 594 Inlägg
15 oktober 2006
Trådstartare
Dirk Diggler skrev:
Såg ju inte ens ut som den andra tjejen  försökte. Då kunde hon väl lika gärna gett upp.

skulle vilja se dig om du fick 10slag /sek hur mycket du kan slå tillbaka

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
15 oktober 2006
hehe sjukt galna tjejer dedär

Svindåre
1 433 Inlägg
15 oktober 2006
Å dra åt helvette big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

911 Inlägg
15 oktober 2006
seriöst . såg ut som om hon bara lirade mot amatörer ??????? dom  skyddade sig inte ens, dom vände bara ryggen till och sprang iväg !

pic up the phone, wazzzaaa

375 Inlägg
15 oktober 2006
ghost_boy83 skrev:
Dirk Diggler skrev:

Men hallå!!! Jag har väl aldrig utgett mig för att kunna karate heller???
Menar du att jag måste ställa upp i en tävlingsgren jag aldrig provat bara för att ha rätt till en åsikt eller vadå? Tror knappast hon slår 10 slag på en sekund heller.
Och dessutom har dom ju olika graderingar för att folk ska vara mer jämlika och det såg inte direkt ut som om dom där 2 hade i närheten av samma bälte.
Senast redigerat av Dirk Diggler (15 oktober 2006)

733 Inlägg
15 oktober 2006
MICHAN skrev:

men jaha sad du vet att de e inte speciellt praktiskt me nagellack i garaget.. sen dessutom e de bra att man kan försvara sig big_smile
Senast redigerat av whiper (15 oktober 2006)

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

Bas Connaisseur
436 Inlägg
15 oktober 2006
whiper skrev:
MICHAN skrev:

men jaha sad du vet att de e inte speciellt praktiskt me nagellack i garaget.. sen dessutom e de bra att man kan försvara sig big_smile

Finns väl bönder som tänder på emckande tjejer som dricker Sofiero och snusar Grov men jag tycker om tjejiga tjejer som vill klä små hundar i rosa och som tycker att det är jobbigt att inte förstå nåt om nåt. Det tycker jag är charmen med brudar tongue Det manliga övertaget, men sedan när dom lägger sig i våra sysslor då blir allt fel xD

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

Muttley
15 oktober 2006
Det var inte Karate de var ITF en form utav taekwondo smile

de var väl ingenting ??? smile jag har tränat TKD själv i 7 år och varit aktiv tävlande alla åren wink jag lovar er att de gör minst ont att få sparken i huvudet (från min sida) de är mycket värre när de träffar plexus eller mellan benen :S halsen är med äkligt.

här har vi något som är smärtsamt smile

http://www.metacafe.com/watch/208671/face_kick/
Senast redigerat av tkd_rille (16 oktober 2006)

2 594 Inlägg
16 oktober 2006
Trådstartare
Dirk Diggler skrev:
ghost_boy83 skrev:
Dirk Diggler skrev:

Men hallå!!! Jag har väl aldrig utgett mig för att kunna karate heller???
Menar du att jag måste ställa upp i en tävlingsgren jag aldrig provat bara för att ha rätt till en åsikt eller vadå? Tror knappast hon slår 10 slag på en sekund heller.
Och dessutom har dom ju olika graderingar för att folk ska vara mer jämlika och det såg inte direkt ut som om dom där 2 hade i närheten av samma bälte.

men lugn å fin nu de jag mena va ju att bruden va ju helt vild och det är svårt att göra nått om man helatiden har en näve i ansiktet,tror att denna brud tränar me killar ser ut som de,

Utanlem
895 Inlägg
16 oktober 2006
tur man har farfars gammla hagelbössa då.... den skiter faen i hur länge kärringen har tränat o hur fort hon sparkar smile

med lem
1 147 Inlägg
16 oktober 2006
det e ju fan ingen sport.. i riktiga sporter finns en motor, i skitsporter en boll..

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

84 Inlägg
16 oktober 2006
trännar själv kamsport och gjort sen jag va 3 år gammal.

har svart bälte i
karate
taekwondo
o trännar kungfu SHA i 7 år.
o tai, aikido o andra grejer..

av allt dessa tycker jag att  taekwondo e det sämsta av alla. man lär sig mkt fina sparkar, man lär sig hoppa rätt högt o fint. men i närstrid... så suger man.  körde mot en tai boxare för 2 år sen.. fick stryck som f-n när jag körde bara  taekwondo....       klarade mig bäst med karate.  kungfu e jätte bra med MEN man måste kunna behärska det JÄTTE bra. vilket jag inte gör. även efter 7 år...

men som sagt.. tjejer o taekwondo? hm... passar ej ihop...

tips till alla ;D  tränna helst KArate. det e jevlig tråkigt i början.. men det betalar sig själv.. ska ni se..

Utanlem
895 Inlägg
16 oktober 2006
aly skrev:
trännar själv kamsport och gjort sen jag va 3 år gammal.

har svart bälte i
karate
taekwondo
o trännar kungfu SHA i 7 år.
o tai, aikido o andra grejer..

av allt dessa tycker jag att  taekwondo e det sämsta av alla. man lär sig mkt fina sparkar, man lär sig hoppa rätt högt o fint. men i närstrid... så suger man.  körde mot en tai boxare för 2 år sen.. fick stryck som f-n när jag körde bara  taekwondo....       klarade mig bäst med karate.  kungfu e jätte bra med MEN man måste kunna behärska det JÄTTE bra. vilket jag inte gör. även efter 7 år...

men som sagt.. tjejer o taekwondo? hm... passar ej ihop...

tips till alla ;D  tränna helst KArate. det e jevlig tråkigt i början.. men det betalar sig själv.. ska ni se..

ganska meningslöst egentligen... man slåss ju med tillhyggen numer...

271 Inlägg
16 oktober 2006
MICHAN skrev:
whiper skrev:
MICHAN skrev:

Finns väl bönder som tänder på emckande tjejer som dricker Sofiero och snusar Grov men jag tycker om tjejiga tjejer som vill klä små hundar i rosa och som tycker att det är jobbigt att inte förstå nåt om nåt. Det tycker jag är charmen med brudar tongue Det manliga övertaget, men sedan när dom lägger sig i våra sysslor då blir allt fel xD

Jag håller med dig!! Tjejer som håller på o slåss så där e lika femenint som det e manligt att sminka sig och ha o ha handväska!!

Nä tack, ge mig en dum blondin el nått! smile

Sök