Vart köpte de vinylen till stickers bombombningen? För det blev sjukt snyggt! Avgassystemet ser la fint ut men i min smak hade jag kört på en diskretare slutkläm
VN vinyl sök på de det är samt de jag har på tanklocket tackar det bara kom som en idé ja avgasystem kan man ju göra på så många olika sätt jag valde att göra såhär för att sticka ut men helt klart hade det vart bättre med ett slutrör men det funkar hehe gillar att folk säger va dom tycker annars kan det ju inte bli bättre hehe
Ja det har väl inte hänt allt för mycket än.. Men snart så ^^ lugnet före stormen så att säga har fått hem mitt paket så nu är det bara det sista kvar sen blir det omvandling totalt! Det är så de kliar i fingrarna haha! Men idag tog jag bort toningen på sidorna för på ena sidan hade det släppt rätt mycket och ska ha annan typ av toning där ;P Det är kul o höra folks kommentarer om bilen en del tycker om den och vissa tycker den är skabb men som sagt blir kul o se allas miner när den är klar
Här kommer lite bilder från idag
Biten längst ner hade det släppt på grund av en kompis som va lite full och veva ner och fråga sen...
ja då va det klart då
Nytvättad o fin med
Mer kommentarer tycker jag de ska va annars är det ju ingen idé att man gör ett projekt..
Det blir nog fint de! Gillar inte denna huv speciellt mycket men i övrigt så ser det bra ut! Alltid kul med 190 projekt Ps. Tycker rött och kolfiber e klockrent ihop, köra på kolfiber detaljer kansle? Ett tips bara men smaken är som baken
Senast redigerat av ___Henke (11 juli 2013)
- FriEND - BoyfriEND - GirlfriEND - BestfriEND - League of LegENDS
- Merca
Only Merca has no END
Det blir nog fint de! Gillar inte denna huv speciellt mycket men i övrigt så ser det bra ut! Alltid kul med 190 projekt Ps. Tycker rött och kolfiber e klockrent ihop, köra på kolfiber detaljer kansle? Ett tips bara men smaken är som baken
Kul o höra jo det kommer bli en annan huv och ny skärm med dock kommer inte bilen va röd längre fram mer säger jag inte
Kul o höra jo det kommer bli en annan huv och ny skärm med dock kommer inte bilen va röd längre fram mer säger jag inte
Låter underbart! Blir nog lika bra med en annan färg också!
- Merca
Only Merca has no END
Låter underbart! Blir nog lika bra med en annan färg också!
Hej! ursäkta att det inte hänt nåt men den står still just nu med en trasig btr men det ska fixas för jag överger inte min pärla haha! plus att jag har haft lite jobb här o var men det ska snart bli ändring på de tack för att ni är intresserade av mitt projekt
Ja då har man fått jobb som lastbils chaufför vilket är trevligt. Nu har det blivit andra planer så min pärla ska få ett nytt hjärta en om606!!!! kommer komma bilder inom kort tack för att ni är tålmodiga MVH
Ja då har man fått jobb som lastbils chaufför vilket är trevligt. Nu har det blivit andra planer så min pärla ska få ett nytt hjärta en om606!!!! kommer komma bilder inom kort tack för att ni är tålmodiga MVH
Grattis till jobbet! Gött val av motor!!
- Merca
Only Merca has no END
Så nu har man gjort lite till idag tog bort fronten idag så det är klart så jag sen kan ta bort skärmarna men då måste jag ta bort dörrarna låter kul va? sådär men bara o bita ihop o kämpa haha man börjar ju fundera på om man är riktigt klok lr om det är idioti men skoj är det och lärorikt haha XD då kommer det fler bilder då! 46304-a7294080fc9b9d0743175b9fe30ccc07.jpg[/img]
Lite små puts kvar sen ska de på färg osv
Höger bak som jag håller på med nu.
Idag tog jag bort fronten och det var lättare än va jag trodde men lite klurigt när man inte vet först
För att få loss kofångaren så är det dessa skruvar man ska lossa plus på sidorna men mina fästen va dåliga så jag ryckte dom ska se om jag kan hitta på nåt snabb fäste nån som har någon bra idé?
Fästena på kofångaren såg ju inte för roliga ut så det ska bli nya tänkte jag
Detta är på höger sidan och detta måste fixas och tror det blir nytt fäste där med
Här blir det bara att slipa ner o lacka
Här har vi strålkastarna någon som är sugen på dom så kan ni skriva pm ska nämligen ha andra
Samma gäller blinkers
ja då fick ni lite bilder iallafall hehe kommer komma mer inom kort