Aha det där va ju rap som jag postade.. sorry för den, men bärnn dom där endå det är order!
men ok techno..
Vissa låtar är lite house/club-aktiga, men du ville ha tung bas, ladda ner och njut:
Benny Benassi - Change style (I vintras darrade min KOSS lurar ur öronen på mig från all bas..)
Basshunter - The true sound (Jag vet att basshunter är ett kukhuvud men denna låt är skön)
Benny Benassi - I love my sex (Inte bara sjuk bas, jävligt bra låt dessutom)
Dj Lee - Xperience
Dj Tiesto - Lethal industries (Intro är 100% bas, låten är 70% bas)
Mr. Oizo - Flat beat (Kan man verkligen kalla det för en låt? Eller bara ett väldigt kultiverat bas-test?)
Ziggy-X - This Rox (Fjantig men bra)
Ok låt os bege oss till kungarna av insane-ass-fucked-up-base:
The prodigy - Firestarter
The prodigy - Smack my bitch up
The prodigy - Voodo people -Penduulum Remix- (Hittar du den inte skickar jag den mer än gärna på MSN, men asså den låt.. *pust*, ta en Red Bull innan så du är med genom hela låten, den är inte lång, bara extremt jävla tung!)
När du tankat dessa eller "köpt" för att vara duktiga. Så bränner du ner dem på en skiva som du skriver "tack igen michan!" på (eftersom att jag förmodar att brännde ner de första låtarna jag skrev i inlägget ovan) och sen är det tripp-trapp-trull in i bilen och mosa på. Om det nu var i bilen du skulle lyssna, så skriver du sen vad du tyckte efter att ditt chocktillstånd har lagt sig
Även fast du bad om techno eller om d va trance så kommer du och din bas att tycka om hippiehop låtarna mer