Efter att ha tappat motivationen att bygga helt nu under ett tag då massor utav saker kommit i vägen så är den äntligen tillbaka! Nu ska jag tydligen bort i 3 veckor (3 dagar i veckan) Och jobba så har inte helt super 100 med tid innan sundsvalls "träffen" den 27 april! Men ska fanemej hinna göra lite vettigt! Ska planera hur jag ska göra med Zzoink nu torsdag fredag innan Hälla träffen nu i helgen! Kommer börja Med Covers till stegen bak samt eventuell om glasering utav framsystems stegen igen. plasta lådan helt invändigt och senda bygga om höger dörrsida fram lite igen. eventuellt kommer skrikarna flyttas om det hinns och om tiden ser ut att vara god kommer det i faital pro 6.5or i bakdörrarna som drivs på midd spl ice 150.4
Blid med fälgarna på lite bättre kanske tog 5 h att få på skiten ca..... Ska på med 205or 35 profil sen camber fram samt bak så ja kan få henne lägre Allt för mig just nu
Skvaller?!:0 men va ju ja som berättade för dej :'( Nä imorgon gott folk kommer en liten uppdate på saker som hänt och kommer hända! Kanske även en liten film snutt på lång distans så ni får höra lite framsystem Utlovar iaf bilder på cover lådan och lite annat godis!
Skvaller?!:0 men va ju ja som berättade för dej :'( Nä imorgon gott folk kommer en liten uppdate på saker som hänt och kommer hända! Kanske även en liten film snutt på lång distans så ni får höra lite framsystem Utlovar iaf bilder på cover lådan och lite annat godis!
ja int vet ja heller .. e som en gulfisk ja ...
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Lyckades tappa systemkameran i backen idag gu va bra foton de vart HEHE Är inne nu för att hämta reservkameran så ska ut å ta några bilder snabbt te er som jag lovade!
Sådär när ena kameran ger upp packar vi upp den andre!! tur man är idiot någ å har flera st!.
här kommer lite bilder
Sticker upp 1-1.5 cm över sätet där nackstödet är... men i mitten ärom under. får fan sänka lådan nu i heögen så den kommer under! så kommer bli 20x20 profil botten sen en egen racket te stegen tänkte jag
Sådär ser skuffen ut nu eller för ca 5-10min sen blir eventuellt uppgradering nu í helgen då tjejen gått med på att ja ska få en hel helg mä bilen !!
Ska även försöka få i nya DD loggan där i tyget på något sätt! såklart blire rosa
Kommer en liten liten film senare. Inte alls snygg men det duger för mig just nu. kommer ske endel ändrignar bara nu i veckan!
På fredag kommer även ett nytt sluteteg hem te mig samt en ny batterie laddare
Låter bra! Lägg upp någon video när du kör igång ljudet?
Har laddar up en på yt men inte länkat än. Kameran vägrar ta upp allt ljud så de skrålar å låter skit när man kommer närma med den. Har tatt ur skrikar steget då jag sålde det till en polare på jobbet. Men de kommer ett nytt till middarna på fredag så ska montera det och leka lite hela helgen! Måste bygga om lite och så för att få plats:) samt försöka hitta en lösning te covern så man ser bägge stegen men det tar jag när ja är klar med dörrarna och dom är klädda!
Jag lovar spelar fan 140db!! Sjukt högt enligt mig!! :0
140db kommer du nog kunna spela med en öppen dörr
haha ja det kanske jag gör men vill inte säga för mkt innan ja fått dom uppmätta på TL Vill ju fan inte ljuga för folk näre gäller DB som många andra gör över internet Nu ska jag ut och meka dörrsida!
en liten update i detta inlägg oxå hehe.
Sålde precis mitt spl 150.4 te jobbarpolaren som ska ha det i sin jänkare Så nu står jag utan steg te skrikarna tes fredag då jag får min lilla godsak hehe blir bra dehär! Ha en bra dag alla så lägger ja upp bilder senare