Far och son bygger om en vanlig e30 318i byggs om till E30 M3. Kommer rulla som bruksbil vår/sommar 2013. Lackad i Marrakesh brun! Kommer få en m60b40 V8 vintern 2013/14! SFRO besiktning pågår våren 2015
Jag har i alla fall börjat montera ur m60n ur donatorbilen
Härligt! Hur långt har du kommit med e30in? Redo att lägga i eller hur ser det ut?
Christian_N skrev:
Mycket trevliga grenrör
Fina att kolla på är dom absolut! Men måste ha ner motorn en bit verkar det som! De tar i karossen vid fötterna typ Ska maila han jag köpt dom av ikväll å kolla vad han använt för motorfästen/kuddar! De kan även behöva lite massage vid rattknuten
Har tyvärr inga bilder att bjuda på ikväll då jag glömde telefonen i garaget Men det har löds kablar och fixats med bakspoilern idag, bilder kommer imorgon
Har kanske frågat innan.Men hakar du på karavanen upp till Mantorp 24e maj? Tror eventuellt att Göteborgskaravanen kan stanna till i borås om ni ska haka på dom. Själv hakar jag på härifrån Ulricehamn i alla fall. Vore nice att se din bil i ledet där.
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
Har kanske frågat innan.Men hakar du på karavanen upp till Mantorp 24e maj? Tror eventuellt att Göteborgskaravanen kan stanna till i borås om ni ska haka på dom. Själv hakar jag på härifrån Ulricehamn i alla fall. Vore nice att se din bil i ledet där.
Går i tankarna att köra bana med bilen å då måste jag vara där 7:00 Blir det ingen bankörning hakar jag lätt på!
Går i tankarna att köra bana med bilen å då måste jag vara där 7:00 Blir det ingen bankörning hakar jag lätt på!
Står i samma tankar jag med - efter att varit på BoS tre-fyra gånger nu så är det nog dags för lite bankörning tror jag... men karavan är också kul
Står i samma tankar jag med - efter att varit på BoS tre-fyra gånger nu så är det nog dags för lite bankörning tror jag... men karavan är också kul
Ja det är svårt Har dock inte varit på någon Bos träff än, låg på sjukan i våras så farsan fick åka upp själv
Gav mig på fronten efter skolan idag!
Jag satte de två yttre bitarna av fronten som jag ville ha dom vid skärmarna och sedan måttade avståndet på några olika punkter, sedan mätte jag samma punkter på mittenbiten och differensen mellan dessa dividerade jag på 2 för att få reda på hur mycket jag skulle ta av på varje sida!
Blev en glipa nere till höger annars blev det ganska schysst!
Den absolut snyggaste inredningen man kan ha i en E30. Polaren hade likadant men både han och jag tyckte att dom var riktigt obekväma.. Spelar iof ingen roll för dig, hoppas du gillar dom. SNYGGT är det iaf!
Fortsätt bygget i samma takt och stil så kommer du ha en av dom absolut snyggaste E30 där ute
ser riktigt bra ut! Lite mer detaljer hur far din plastade ihop fronten vore grymt ska göra ett liknande jobb så vore grymt att få lite tips på hur ni har gjort!