Hej, precis köpt mig en evo från England och fick aldrig visat hur launch controll fungerade. Det är en R Spec Launch controller. Är det någon som sitter på en instruktionsbok på den eller kan enkelt förklara hur man ställer in den?
Har pillat på alla fyra knappar och försökt förstå mig på den men händer inte mycket.
Jag lyckas inte googla fram något öht på rspec launch. Det närmaste jag kommer är att dom har sålt en gizzmo launch controller eller att deras chip har launch inbyggt.
Jag lyckas inte googla fram något öht på rspec launch. Det närmaste jag kommer är att dom har sålt en gizzmo launch controller eller att deras chip har launch inbyggt.
Jag gick ut och kollade upp lite nummer som stod på den, nu när jag googlat så hittar jag lite om de och är inte den enda som inte förstår mig på hur det fungerar. Hittar inga manualer heller :o
Det står ingenting om att det skulle vara en launch. Det enda jag hittar är att den ska mäta hastighet och varvtal. Sen enligt någon bild ska den kunna visa en uppskattad hk siffra.
Det står ingenting om att det skulle vara en launch. Det enda jag hittar är att den ska mäta hastighet och varvtal. Sen enligt någon bild ska den kunna visa en uppskattad hk siffra.