Ny vecka o nya tag...Fårse om de kan komma lite bromsar så man kan lacka till dom o hjulhusen.. Rösta gärna på bilen.. En röst e lite extra energi till bygget...
Jag har följt ditt projekt sen första dan, men det vet du det,men från o med nu har jag prenumererat på det också o kommer lägga mina röster ! Mvh/Levi
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Hej...Vrt dålig å att updatera här men de händer lite iaf..Alla rutor e i.. Lysen mm.. Väntar på strålkastare,kattar däck mm..Har en VÄLDIGT optimistisk tanke att den ska få rulla till Edps i Emmaboda... låmgt ifrån klar men ändå körbar o besiktad..
Blev riktigt jävla bra! Nu är det bara RWD konverteringen som fattas ;-)
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
Såg den på strippen Grymt fet! Tycker det är konstigt att du inte fick pris :o
Ja jag tkr med att de va konstigt..:-( men ja hörde ngr som gick förbi när ja polerade den.. Dom sa de måste va felmärkt så de e en.12a ist för 02.. Men ja vet inte om de e på gott lr ont. De e mkt ändrat ifrån original iaf. :-P
Blev riktigt jävla bra! Nu är det bara RWD konverteringen som fattas ;-)
audi-performance skrev:
Tackar. Nja ja håller nog kvar mönstret med quattro.. Blir härligare börnisar då ;-)
Förväntar mig film på ringar nu då, och då väntar jag mig inte en film på grillen dvs
Såg den på strippen Grymt fet! Tycker det är konstigt att du inte fick pris :o
Ja jag tkr med att de va konstigt..:-( men ja hörde ngr som gick förbi när ja polerade den.. Dom sa de måste va felmärkt så de e en.12a ist för 02.. Men ja vet inte om de e på gott lr ont. De e mkt ändrat ifrån original iaf. :-P
Nää de vet man aldrig.. så sjukt tråkigt på vissa utställningar att samma bilar år efter år ska ta hem priser o typ inte många "nykomlingar" som oftast är överdrivet stylade :s