Jag kommer dra ut listan på alla föranmälda så den finns på plats på Lördag hos killarna som visar Er vart Ni ska stå. Tacksamt om listan fylls på innan Fredag kl 23.00 då tar jag ut den
Tack på förhand och Välkomna på premiären Gelleråsen 18 Maj 2013
Vi är ett litet gäng som tänkt komma från Skaraborg, dels för att ställa ut och dels för att titta på lite vänner som ska tävla, men jag undrar om det finns tvättplats för utställare på området? Är det helt tvunget att vara där prick 09.00?
Är det 150kr inträde + 100kr för bilen som gäller vid utställning?
Mvh
Om det finns tvätt hoppas jag att dom som kör har förtur
Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till StreetPerformance SpecialSvarv
Vi är ett litet gäng som tänkt komma från Skaraborg, dels för att ställa ut och dels för att titta på lite vänner som ska tävla, men jag undrar om det finns tvättplats för utställare på området? Är det helt tvunget att vara där prick 09.00?
Är det 150kr inträde + 100kr för bilen som gäller vid utställning?
Mvh
Om det finns tvätt hoppas jag att dom som kör har förtur
Endast avsköljning, inget användande utav schampoo.
Gelleråsen på Lördag..gå in och föranmäl dig för prova på drifting här: http://www.holeshotevent.com/index.php/ … gellerasen nu är det inte många dagar kvar och för att få chansen att prova på så gör en förbetalning så du har en plats på lördag det går naturligtvis att betala på plats men är då 500:- istället för 400:- du kan förbetala...ses på en superdag... Hälsningar Angry Drift Team /Mariana
Man kan komma även utan föranmälan..men vi lämnar plats till de som anmält sig här först hjälp oss göra Karlskoga för premiären av Drifting och Bilutställning till en succe
Stanna å tanka bussen i thn nu bär det mot gelleråsen
Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till StreetPerformance SpecialSvarv