4 april 2013
Trådstartare
Lite smågrejer har hänt i påsken, men inga under.... Trodde att det skalle finnas mer tid än det blev i garaget. Inga bilder heller då min fucking CraPhone inte vill ha kontakt med datorn så jag kan överföra bilder.....
Men målat hela golvet inne i bilen med racetema:s 2k polyuretan svart blank färg.
Även hjulhusen på höger sida, och lite av undersidan på höger sida. Dom andra hjulhusen blir målade när den sidan är i luften (höger sida står på pallbockar nu).
Fick även en briljant idé när jag kollade till en Saab 95:a som jag ska skrota: där hitta jag ett oljekyl. Ca 60/70cm långt, funderade länge på vart det skulle sitta, och kom fram till att ha det där bak blir trångt och varmt. Så titta jag fram, och där finns en plats som blir perfekt!
Under nrplåten. Den hänger i ett hemmagjort fäste, och så borrade jag å gängade lite, sen blir den perfekt där, lagom höjd och bredd mellan skärmarna.
Men inga bilder än...
Tog loss alla kylkåpor och har blästrat några och lackat dom silvriga. Ska även lacka det nya Saab oljekylet och generatorn med den runda täckplåten mot kylkåpan.
Citat 1: -Om du vågar gasa fullgas, så har du inte trimmat tillräckligt!
Citat 2: -Har du inte döda flugor på sidorutorna, har du inte kört fort nog!
Citat 3: -När du kör så fort du kan och känner att du har kontroll, då kör du för sakta!
Följ Mitt Bubbla Projekt:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265896 Slide in, Burn OUT!!