Syftet med mitt projekt på min 206:a är att jag vill ha en snygg bil som jag känner att jag har fixat själv, det är mycket roligare att åka runt i en bil som inte ser exakt likadan ut som alla andra. :D
men bilen behöver en rejäl sänkning och snygga fälgar !
Jajamen! Jag håller med dig med fälgarna och sänkning, jag ska dock ha mina sommarfälgar detta år, och nästa år blir det nog lite finare fälgar i 17". Sedan ska bilen sänkas, men det blir nog inte den här månaden.
ser intressant ut de här, kommer att följas du vill inte ha lite inredning flockad rosa då?
Låter intressant, skulle ju vara nice. Har du någon aning om vad det skulle kosta?
ja de beror ju på helt vad de är du vll ha flockat, hur stor sakerna är o hur ycket du vill ha flockat
Ja i så fall skulle det väl vara instrumentbrädan till att börja med. Sen kanske dörrarna för mitt tyg i bilen är vinrött. (och jag gillar inte rött och rosa tillsammans) Men om vi säger instrumentpanelen då, hur mycket skulle det ligga på?
Låter intressant, skulle ju vara nice. Har du någon aning om vad det skulle kosta?
ja de beror ju på helt vad de är du vll ha flockat, hur stor sakerna är o hur ycket du vill ha flockat
Ja i så fall skulle det väl vara instrumentbrädan till att börja med. Sen kanske dörrarna för mitt tyg i bilen är vinrött. (och jag gillar inte rött och rosa tillsammans) Men om vi säger instrumentpanelen då, hur mycket skulle det ligga på?
ja de brukar bli ca 1500 beroende på hur stor den är o hur mycket pill de är med den=) den rosa flockfärgen är riktigt snygg om du ska ha där de är tyg så är du antingen ta bort tyget lr pensla polyester på tyget så de blir hårt för de får inte va nå mjuka ytor när man flockar
Goodbye Silver, Hello Black 14/4-13 Idag åkte äntligen sommarfälgarna på! Har längtat som en tok faktiskt och det blev myyycket bättre, eller vad tycker ni? Nu fattas bara en sänkning och svarta baklysen så ser den ut ungefär som jag vill ha den. Sen fattas ju bara alla småsaker som blir kul att fixa efter.
Justja, jag har bestämt mig hur jag ska göra uppdateringarna, vissa vill ha i första inlägget och andra har problem med det, så jag får väl helt enkelt göra både och, jag tycker det är tråkigt att sitta och bläddra igenom 40+ sidor om man ska kolla igenom projekt för att hitta en uppdatering som ibland kan vara tio sidor ifrån den förra uppdateringen, men för er som vill sitta och göra så, jag gör det för er. Och för er som vill läsa allt från en sida kan göra det.
Ser ut å bli fint det här, sänkning och gti-tanklock skulle sitta bra imo. Sänkningen av bakvangnen e inte rolig på dessa dock, tålamod och en stor slägga går det åt åtminstone