Sittsarna till baksätet hade ju fungerat som golv i rottboet som va i hela baksoffan så det innehöll vel ca tio döda råttor med så det va inte så trevligt, men som ynes på bilden så har ju botten blivit lite hanterad av det så den slipas ner helt så all rost försvinner och läggs då sedan på rostätare över alla angripna ytor.
Masoniten är vanlig standard masonit 4mm eller vad det är. :-) det gick ganska bra faktiskt men ska ni göra det själva sen så provmontera dom många gånger och fila till alla vinklar och börjar för det va inte bara att få hundra passform. :-)
Inspiration, ideèr & tips är bra för alla oss som pillar lite med sådant här
Visst är det så. :-) Det värsta är att jag har lagt många mer timmar på den i vinter än vad jag hade tänkt. Gjorde väldigt mycket som jag inte hade tänkt från början. :-)
Jo, ja, jag kunde inte säga det bättre själv ang. mitt eget projekt heller. "Det var inte riktigt så här mycket man hade tänkt gjort från början"
Hehe det är det värsta att det oftast blir så. brukar gärna bli lite lätt dyrare än vad man tänkt sig med. Men det är ju skönt när man väl blir färdig.