haha! du får 1000kr om du lyckas spränga på mina däck kassa däcknissar som inte kan/vill göra det tror inte dem fattar hur mycket jag längtar efter att få på mina fälgar nu :'(
fan jag vet inte hur jag ska göra med sido rutorna bak på golfen.. sönderbrända lister, julas lister funkar inte såg jag direkt på dom när jag var ochkikade på det
Happ! istället för att klura på hur jag ska fixa dessa förbaskade lister så beställde jag 2 bättre begagnade rutor med lister till sido rutorna bak. kalaset blev 1200kr inkl. frakt hellre de än 2500kr st
så nu måste jag leta efter nåon som kan byta ruta åt mig här i västerås billigt. ta bort och limma fast de nya, eftersom jag aldrig har gjort sånt så ber jag hellre om hjälp, så det blir riktigt gjort.
Finns det någon i västerås trakten som kan byta ruta billigt ? jag har 2 andra sido rutor, så jag tänkte om någon kan byta åt mig lite billigt. carglass och ryds bilglas vill ha 2500 som jag inte har nu .
så är det någon som vet som fixa det billigt så vore det kanon om ni kunde höra av er eller tipsa nån till mig