Okej tillbaka igen.. hunden kanske har löst sig , hoppas jag så han kanske får vara hos en person en vecka tll en början.
en till bilen.. har haft det riktigt stressigt på sista tiden.. fälgar rutor sänking hålborrning etc etc.
Men det ha vänt sig.
1: mina fälgar som jag beställde blir försenade så jag får dom någon gång under Juni, så jag fick låna av en riktigt vän som heter David (Dvesterberg här inne på gorg).. fick låna hans 17" OZ fälgar till sthlm slow och västerås träffen
2: har hålborrat och sänkt men mer skall sänkas under veckan. Stort tack till Styling4u.se för att jag får vara där och grejja med bilen.. riktigt bra killar och schyssta.
3: Idag anlitade jag mobilglas för att byta sidorutor 2 st. helt kanon företag så jag rekommenderar dom.. snabb smidig trevliga och billigt. Det bästa är att de kommer till dig och byter på plats, och de tar visa kort med
Vanligtvis för att byta 2 sidorutor kostar det 2500-3000 kr hos carglass eller Ryds bilglas, men mobilglas tar 1800 kr inkl moms. helt klart värt det om men inte kan byta själv.
Och på fredag åker jag tillbaka till Daniel DGsolfilm.se och tonar om. Kan lätt rekommendera DGsolfilm.se kanon kille, finns strax utanför Västerås kolbäck.
så nu rullar bilen snart till sthlm slow på lördag samt västerås träffen samma dag.
Gamla rutan är borta
Gamla rutan
Nya rutan på plats. OBS han bytte båda mina rutor nu och inte en ruta!
Fälgarna jag lånade.. samma storlek som mina gamla 17" OZ 3delade splitfälgar 8,5 fram 10 breda bak
Bilen sänks mer under veckan som sagt! rutorna fram kanske tonas med under veckan om jag orkar.
Hålet på fronten är till motorvärmare som jag ska sätta dit senare, Ville ha den kvar om någon undrar.