var och inhandlade slang och kabel, det går ju alltid åt
kvällens sällskap
detta är mitt växelreglage som får allt att funka ihop med rattväxeln
trång o jävligt
går rätt segt framåt nu, allt tar ju sån jävla tid varje liten detalj. gick nog snabbare att bygga motorfästen och hinka ner motorn än att fixa allt kraffs runt omkring så som kablar,slangar, stag, växlingen, hastighetesmätarn,gas reglage osv osv
Imorn blir det att fixa färdigt mellanaxeln som jag har börjat med. inom en vecka borde bilen faktiskt vara körduglig dock utan avgassrör
haha mange, jobbar ju som ett cp nu. alla ska ha glass verkar det som Har varit ut idag och fösökt få igång han, gick inge vidare. 300an har ingen handpump som man pumpar fram dieseln med så de gäller att gnugga o gnugga. imorn är jag ledig så då ska han igång och ev testköras en bit. bilder och ev film kommer
Perfekt! Samma här faktiskt... Jobbar bara en jävla massa nu... Ska dock oxå ta mig till garaget imorgon ska börja byta golv efter förra ägarens misstag...
aa det brukar vara så, jo kan tänka mig det! Verkar som att det blir en liten paus nån vecka på buicken nu framöver också, elin ha skaffat en 240 som jag ska rostlaga o göra besiktningsklar, ett jävla snabbjobb