Sådärja! Nu är spons fixat för plastidip men fortf lite kluven om de blir bajsbrun eller om de ska bli någon annan unik färg men men. Ni som ska på Elmia mässan kan hålla utkik för där kommer bilen stå i min sponsors monter
Over and out!
FAN VAD FINT !
Ah svin nöjd men blev ju inte helspons dock men helt klart bättre än inget
XYZ körde jag på min gammal A3:à, funka riktigt bra finns på bl.a. Styling4u
Jaha vad bra, då kanske man ska köra på dom då. Vart bilen mjuk bak? för kompisen har D2 på sin Jetta och den är faktiskt ganska mjuk bak trots att den är inställd på hårdaste
Jaha vad bra, då kanske man ska köra på dom då. Vart bilen mjuk bak? för kompisen har D2 på sin Jetta och den är faktiskt ganska mjuk bak trots att den är inställd på hårdaste
Nej inte som jag reflekterade över iaf, åkte 4 pers å fullpackat med den när coilisarna va skruvade i botten utan problem iaf å även dom är ju ställbara i hårdhet
Nej inte som jag reflekterade över iaf, åkte 4 pers å fullpackat med den när coilisarna va skruvade i botten utan problem iaf å även dom är ju ställbara i hårdhet
Okej härligt! Då kör vi nog på dem då, tack för hjälpen
Grym audi! satan så den har blivit grann! vet inte hur många gånger jag kollat igenom tråder nu 5p!
Tack så mycket Har hört lite med sponsen på plastidipen och så får vi se när dom hade tänkt skicka de sen har jag även hört runt lite på priser om coilovers