racer-putte skrev:Skapligt skrev:racer-putte skrev: men du har jue typ minst 2 timmars bilresa till mässan .. så när du kommer fram så äre inspelat å klart Haha ja precis :p Men sätter nog igång stereon över natten tror jag.Är ju visserligen inte färdig heller och jag kommer inte hinna bli det.. Men det kommer låta iaf ju fler desto ljudligare
Skapligt skrev:racer-putte skrev: men du har jue typ minst 2 timmars bilresa till mässan .. så när du kommer fram så äre inspelat å klart Haha ja precis :p Men sätter nog igång stereon över natten tror jag.Är ju visserligen inte färdig heller och jag kommer inte hinna bli det.. Men det kommer låta iaf
racer-putte skrev: men du har jue typ minst 2 timmars bilresa till mässan .. så när du kommer fram så äre inspelat å klart
Skapligt skrev:racer-putte skrev:Skapligt skrev:Aah, läre hinna spela in o tweaka också. Men det ska nog hinnas med även fast bilen står 30 mil ifrån mig men du har jue typ minst 2 timmars bilresa till mässan .. så när du kommer fram så äre inspelat å klart Haha ja precis :p Men sätter nog igång stereon över natten tror jag.Är ju visserligen inte färdig heller och jag kommer inte hinna bli det.. Men det kommer låta iaf
racer-putte skrev:Skapligt skrev:Aah, läre hinna spela in o tweaka också. Men det ska nog hinnas med även fast bilen står 30 mil ifrån mig men du har jue typ minst 2 timmars bilresa till mässan .. så när du kommer fram så äre inspelat å klart
Skapligt skrev:Aah, läre hinna spela in o tweaka också. Men det ska nog hinnas med även fast bilen står 30 mil ifrån mig
henkz skrev:Skapligt skrev:racer-putte skrev: men du har jue typ minst 2 timmars bilresa till mässan .. så när du kommer fram så äre inspelat å klart Haha ja precis :p Men sätter nog igång stereon över natten tror jag.Är ju visserligen inte färdig heller och jag kommer inte hinna bli det.. Men det kommer låta iaf Men du är då förbannat gnällig oxå då...
racer-putte skrev:henkz skrev:Skapligt skrev:Haha ja precis :p Men sätter nog igång stereon över natten tror jag.Är ju visserligen inte färdig heller och jag kommer inte hinna bli det.. Men det kommer låta iaf Men du är då förbannat gnällig oxå då...å din bil lirar nu MR hänkssss
henkz skrev:Skapligt skrev:Haha ja precis :p Men sätter nog igång stereon över natten tror jag.Är ju visserligen inte färdig heller och jag kommer inte hinna bli det.. Men det kommer låta iaf Men du är då förbannat gnällig oxå då...
Skapligt skrev:Haha ja precis :p Men sätter nog igång stereon över natten tror jag.Är ju visserligen inte färdig heller och jag kommer inte hinna bli det.. Men det kommer låta iaf
JosefinJustin skrev:Robban undrar ifall han får vara med i nybörjarklassen?
racer-putte skrev:inte många dar kvar nu.. innan evt årets första kokta bas e kirrad
Figgaro skrev:racer-putte skrev:inte många dar kvar nu.. innan evt årets första kokta bas e kirrad Taggad som fan!
racer-putte skrev:Figgaro skrev:racer-putte skrev:inte många dar kvar nu.. innan evt årets första kokta bas e kirrad Taggad som fan!ahh de ska bli gräjjt
Skapligt skrev:Ska bli jäkla kul o kolla vad man lyckas spela. Visserligen fel låda o lite sånt. Men vem bryr sig
henkz skrev:Skapligt skrev:Ska bli jäkla kul o kolla vad man lyckas spela. Visserligen fel låda o lite sånt. Men vem bryr sig ett jävla gnäll på dig... vi ska nog pilla lite på allt i din bil så ska vi se om vi kan trolla till lite mer smärta åt dig..
Skapligt skrev:henkz skrev:Skapligt skrev:Ska bli jäkla kul o kolla vad man lyckas spela. Visserligen fel låda o lite sånt. Men vem bryr sig ett jävla gnäll på dig... vi ska nog pilla lite på allt i din bil så ska vi se om vi kan trolla till lite mer smärta åt dig.. Du om nån ger fan i min bil!
henkz skrev:Skapligt skrev:henkz skrev:ett jävla gnäll på dig... vi ska nog pilla lite på allt i din bil så ska vi se om vi kan trolla till lite mer smärta åt dig.. Du om nån ger fan i min bil! pöööh, vi får väl se..
Skapligt skrev:henkz skrev:ett jävla gnäll på dig... vi ska nog pilla lite på allt i din bil så ska vi se om vi kan trolla till lite mer smärta åt dig.. Du om nån ger fan i min bil!
henkz skrev:ett jävla gnäll på dig... vi ska nog pilla lite på allt i din bil så ska vi se om vi kan trolla till lite mer smärta åt dig..
JosefinJustin skrev:Måste man betala in sig på mässan för att vara med er? Haha