Ja då singelturbobygget är klart så kommer denna projekttråd nu istället handla om lite allt möjligt om bilen, lite uppgraderingar, bilevenemang och allt annat som hör till bilen :)
Ja här händer det inte mycket då man tappat typ all ork vad det gäller skruva bil efter diffras och brand i motorrum inom loppet av en månad så just nu står bilen bara i garaget och samlar damm och ser allmänt sorgsen ut
Men men, shit happens får väl bara hoppas att försäkringen täcker nånting av skadorna för inte är man miljonär iaf och delar kostar ju löjligt mycket till dom här bilarna och det är ju väldigt mycket mer som är brandskadat på bilen än vad jag först trodde
Men det blir väl att ta sig i kragen och göra nån nytta så fort försäkringsbolaget tagit sitt beslut
Bjuder på en härlig sommarbild på bilen då den ser allt för deprimerande just nu
Kolla med någon japan ang kabelhärvor osv! Dom har ju fan hela fronten till finbilar för halva priset av en motor till motsvarande bil kostar här!
Hoppas motivationen kommer tillbaks! Kanske se det som ett tecken på att det behövs mer mos i motorn?
Hittat vad som orsakade branden än?
Har kollat runt lite och det blir nog att köra på en Haltech härva om det blir nåt
Ja hoppas kan man göra, hade planer på att bygga mer effekt i vinter men nu blir det ju att lägga pengar på att laga bilen istället
Njae har inte hittat nåt självklart då alla slangar och så är brända men troligtvis är det någon slang som brustit och orsakat allt
Ja dåså det brända byts ut mot bättre! ^^ Kolla lite på halfcuts från chingchong land då! Stålomspunna slangar känns som ett alternativ nu då kanske? ^^
Ja dåså det brända byts ut mot bättre! ^^ Kolla lite på halfcuts från chingchong land då! Stålomspunna slangar känns som ett alternativ nu då kanske? ^^
Har kanske redan en reservdelsbil på g men får se hur det blir
Det mesta var redan utbytt till stålomspunnet som hade med soppa och olja att göra men nåt vare som gick åt skogen
Har kanske redan en reservdelsbil på g men får se hur det blir
Det mesta var redan utbytt till stålomspunnet som hade med soppa och olja att göra men nåt vare som gick åt skogen
Gissar på olja till turbon lossna och rakt mot avgashuset eller något med en stråle! ^^ Det har hänt många
Gissar på olja till turbon lossna och rakt mot avgashuset eller något med en stråle! ^^ Det har hänt många
Jaja jag ser fram emot då tråden tar fart!
Nej tryck och retur var helt på turbon så inte det iaf Det jag misstänker är antingen fpd eller slangen mellan fuelrailsen, det enda jag kommer på som var svagheter på bilen
Jadå det sätts väl igång så fort försäkringen sagt sitt så man vet om man får riva eller ej
Jaja jag ser fram emot då tråden tar fart!
Nej tryck och retur var helt på turbon så inte det iaf Det jag misstänker är antingen fpd eller slangen mellan fuelrailsen, det enda jag kommer på som var svagheter på bilen
Jadå det sätts väl igång så fort försäkringen sagt sitt så man vet om man får riva eller ej
Hmm soppan borde ju inte antändas endå menar det vill ju ha öppen flamma för att antändas annars borde du ju känt direkt menar tappar du soppa tryck så dör ju bilen en bra stund innan ev brand :o
Hmm soppan borde ju inte antändas endå menar det vill ju ha öppen flamma för att antändas annars borde du ju känt direkt menar tappar du soppa tryck så dör ju bilen en bra stund innan ev brand :o
Bilen dog för mig innan den började brinna som mest så lutar åt något sådant, sen så har jag haft problem med att en skruv till turbon som inte har velat hålla sig åtdragen så den kan ha släppt en aning och då bilen gärna eldar väldigt mycket så är det mycket möjligt att det smitit ut eld vid turbon
Bilen dog för mig innan den började brinna som mest så lutar åt något sådant, sen så har jag haft problem med att en skruv till turbon som inte har velat hålla sig åtdragen så den kan ha släppt en aning och då bilen gärna eldar väldigt mycket så är det mycket möjligt att det smitit ut eld vid turbon
Aj fan jaja gör om gör rätt, gjort många missar själv men ingen som kostat mig bilen... ÄN .-.
Jaha dags för en väldigt liten update då, var ett tag sen sist men allt som har med bilar har hamnat lite åt sidan men är väl dags att ta tag i det igen kanske
Inte hänt så mycket på bilen då man har vart utan garage ett tag men den har nu fått flyttat in i ett mycket större garage som även ligger mycket närmre hemmet så nu kanske man kommer dit lite oftare
Bilen har väldigt sakta börjats plockas ner i motorrummet och delar ska väl ta och beställas snart så man kommer någonstans i byggandet så förhoppningsvis kommer det att hända lite mer i projekttråden inom snar framtid