Jag TROR att felet på min bil är att turbon inte laddar som den ska, så bestämt mig för att koppla in en laddtrycks mätare. Då jag inte är så hajj på v70 så ber jag er om hjälp
Jag undrar allt egentligen. vart ska jag koppla in den? Hur får jag in " Slangen " i bilen? och vart ska jag ta Elen ifrån? Sen undrar jag vad en T5 01a ska ladda orginal?
1. Värdena kan du ta från "vakuumträdet" vid insuget. 2. Slangen kan du dra in via den färdiga in/utgången som är nere vid fötterna på förarsidan. En genomföringsslang som original är pluggad med "lock". Skär lös topparna på locket och du kan föra igenom slangen. 3. Elen kan du ta från vad som helst som egentligen i stort sett. Stereon är populär, men inte att rekommendera. 4. "Runt 0,6-0,7", citerat: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=264887 5. För övrigt..vad var det för fel på din gamla tråd? http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 24&p=2 Bytte du magnetventilen ens?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
1. Värdena kan du ta från "vakuumträdet" vid insuget. 2. Slangen kan du dra in via den färdiga in/utgången som är nere vid fötterna på förarsidan. En genomföringsslang som original är pluggad med "lock". Skär lös topparna på locket och du kan föra igenom slangen. 3. Elen kan du ta från vad som helst som egentligen i stort sett. Stereon är populär, men inte att rekommendera. 4. "Runt 0,6-0,7", citerat: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=264887 5. För övrigt..vad var det för fel på din gamla tråd? http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 24&p=2 Bytte du magnetventilen ens?
Tack! Tänkte inte på att jag kunde skriva där. Inte bytt en men det ska göras i morgon.
Har nu kopplat in mätarn, den går till 2 bar och tillbaka när jag startar den som den ska göra.. Men sen börjar den blinka bara och visar ingenting. Nån som vet vad felet är?