Bilen höll under hela kvällen i Uppsala!
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Körde rätt hårt med den, körde några streetrace också!
det enda som hände under kvällen var att den gick lite varmt pga av dålig kylning, original viskofläkten är inge vidare bra på att kyla märkte jag, men den kokade åtminstone inte men den pissade ur den del vatten men det var jag förberedd på så jag hade med mig vatten.
Ingen skada skedd då den gick jätte fint hem sen och funkar fortfarande!
![smile](img/smilies/smile.png)
Har byggt om till elfläkt nu istället och den är bra mycket effektivare, ska beställa mig en Modellanpassad Aluminium kylare från J-spec när nästa lön trillar in
provade knacka stiften till 0,5 mm istället för 0,7 som var innan, anledningen till att jag gjorde detta är för att den misständer lite lite på högt varvtal med fullt laddtryck, så tänkte prova och se om man kunde få bort det men nu vill den inte gå bra, den klipper/börjar blöddra vid full gas när laddet börjar stiga, provade steg viss att höja bränsletrycket men fick inte till det, ska ändra elektrodavståndet till 0,6 istället och prova men jag han inte med det i söndags då jag provade detta, jag är just nu på kurs i Jönköping så har inte kunnat fixa med bilen sen i måndags och därav ingen uppdate
men ska hem imorgon till Stockholm och fyller dessutom år imorgon så då blir det inget meckande heller, men i helgen ska jag fixa en del med bilen och ska försöka slänga ihop ett filmklipp så ni får se hur den går för tillfället