hmmm, kollat egenom hela projektet nu, och de enda jag kan komma på är väl att få ner den en "liten" bit i röven, och på med lite smalare däck och mindre profil! annars är allt precis som de ska va tycker jag!
hmmm, kollat egenom hela projektet nu, och de enda jag kan komma på är väl att få ner den en "liten" bit i röven, och på med lite smalare däck och mindre profil! annars är allt precis som de ska va tycker jag!
Och det är precis det jag ska fixa, ska mest troligt satsa på dr drag20 15x7 offset 10, lär sitta precis som jag vill, och 165/45 15 till det, då får jag garanterat ner den i röven både pga dimensionen, stretchen och att det blir en tum smalare då och jobba vidare på ett "gold" tema
Senast redigerat av Rillependent (21 augusti 2013)
Har fortsatt stickerbomba inne i kupén, handtag, indikatormätaren, kåpan under ratten, lilla handskfacket på vänstersidan och mycket annat, folien är snart slut efter hur jag gått lös får beställa nytt, tips på något annat man kan beställa från ebay för en billig peng i samma veva?
Fått lite saker gjort idag, bokat tid på ryds för byte av vindruta (har sprickor) så jag kommer få en med original-toning i där uppe och även beställt hem metallic gold klibba "the lower class" som jag ska ha nere vid torkaren sen har jag varit iväg och gjort ett spontanköp på en uppsättning fälgar, ganska najsiga tyckte jag! Ska självklart renoveras och lackeras om, tänker mig guldiga ekrar och polera upp fälgbanan
13x6 Inte asbreda men jag kör hellre det på vintern än 5" plåtisar Ska köpa hem åretruntdäck också, jävligt svårt att hitta bra dimensioner till 13 dock, tror ni 155/65 r13 blir bra, kollat rundor på tyrestretch men kan inte bestämma mig. Kom gärna med förslag!