micke7406 skrev:Någon anledning till att du vill ha dessa märken ?Det är ganska stor skillnad på karaktären på ovan nämnda.I den prisklassen hade jag utan tvekan taget en titt (lyssnat) på Gladen Audio.
goggemaster skrev:micke7406 skrev:Någon anledning till att du vill ha dessa märken ?Det är ganska stor skillnad på karaktären på ovan nämnda.I den prisklassen hade jag utan tvekan taget en titt (lyssnat) på Gladen Audio.Vilka säljer dom? har lyssnat på några som jag tyckte lät jävligt bra å de var Amega är de nån av dom här som har samma karaktär?
Putte1 skrev:goggemaster skrev:micke7406 skrev:Någon anledning till att du vill ha dessa märken ?Det är ganska stor skillnad på karaktären på ovan nämnda.I den prisklassen hade jag utan tvekan taget en titt (lyssnat) på Gladen Audio.Vilka säljer dom? har lyssnat på några som jag tyckte lät jävligt bra å de var Amega är de nån av dom här som har samma karaktär?Kika in på www.pmshopen.se vi har Gladen, Dls, mm
goggemaster skrev:GLADEN AEROSPACE 165.3 18995kr är lite över budget
goggemaster skrev:Har funderat på nått av dom här systemen är de nån som har erfarenhet av nått av dom? Dynaudio Esotec system 362
Horsyhorse skrev:goggemaster skrev:Har funderat på nått av dom här systemen är de nån som har erfarenhet av nått av dom? Dynaudio Esotec system 362Det har JAG erfarenhet av, men det vet ju DU sen tidigare.Amega har inte samma karaktär som ovan.Pierre
goggemaster skrev:Horsyhorse skrev:goggemaster skrev:Har funderat på nått av dom här systemen är de nån som har erfarenhet av nått av dom? Dynaudio Esotec system 362Det har JAG erfarenhet av, men det vet ju DU sen tidigare.Amega har inte samma karaktär som ovan.Pierrefinns de nån som har Amegas karaktär?
MIKK0 skrev:goggemaster skrev:Horsyhorse skrev:Det har JAG erfarenhet av, men det vet ju DU sen tidigare.Amega har inte samma karaktär som ovan.Pierrefinns de nån som har Amegas karaktär?Amega.
goggemaster skrev:Horsyhorse skrev:Det har JAG erfarenhet av, men det vet ju DU sen tidigare.Amega har inte samma karaktär som ovan.Pierrefinns de nån som har Amegas karaktär?
Horsyhorse skrev:Det har JAG erfarenhet av, men det vet ju DU sen tidigare.Amega har inte samma karaktär som ovan.Pierre
goggemaster skrev:MIKK0 skrev:goggemaster skrev:finns de nån som har Amegas karaktär?Amega.Så sant men vill ha nått värre
MIKK0 skrev:goggemaster skrev:finns de nån som har Amegas karaktär?Amega.
goggemaster skrev:finns de nån som har Amegas karaktär?