11 juni 2013
Trådstartare
Har uppdaterat första posten med lite mer projekt.
Först och främst ska jag så klart åtgärda vattenläckan. (räcker det att dra åt skruven lite tro?)
Sedan ska ju fronten bytas när jag får råd med det.
Lambdalampan ska åtgärdas så den inte lyser (Byte av lambda eller katt, funderar på om det är bakre lambdan eller katten som krånglar, ska kolla avgasvärdena om några veckor så får vi se om de är ok eller helt uppåt väggarna)
Vänster framskärm tror jag nog att jag byter då jag inte vet om jag kan eller vill laga skadan där, kan ta bild på det så får ni avgöra om det är värt att laga eller bättre att byta.
Nya fälgar vill jag så klart ha, ny snyggare grill också där inte kromet toksläppt.
handtaget på förardörren glappar i framkant så det vill jag nog byta också.
funderar på hur det skulle se ut att lacka handtagen svarta, vad tror ni? Bilen är ju mörkblå så kanske inte blir så stor skillnad?
Funderar också på om jag ska byta sätena, Mörkblå helskinn med sliten förarstol... mja, jag vet inte, för mycket av det blåa) skulle halvskinn vara snyggare?
och slutligen funderar jag på att byta till original fjädrar bak men behålla sänkningen fram, vad tror ni? finns bilder i mitt fotoalbum på bilden, jag vet inte om jag tycker den är säckig i bakvagnen eller inte...