3577
Sök

Eftersnack: Meet of the Month #1 - 4/5 - Säsongspremiär!

219 Inlägg
5 maj 2013
Trådstartare
Första MoM är nu avklarad och vilken träff alltså... Mycket folk och fina bilar, riktigt trevligt.

Nu vill vi gärna ha upp filmer/foton från träffen så det är bara o lägga upp ! wink

Team Radioactive

953 Inlägg
5 maj 2013
Vi i StreetCrew få tacka för en härlig kväll samt er som åkte med i karavanen från jkpg och lkpg. Mycket folk fina bilar.

Team Radioactive
166 Inlägg
5 maj 2013
Det var grymt rolig träff, bra start på årets träffar i Norrköping!

Team Radioactive

632 Inlägg
5 maj 2013
Tackar alla för en trevlig kväll igår på Meet of the Month i Norrköping :-). Var roligt att prata med så mycket folk.

Mvh/Tobias

Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).

1 532 Inlägg
5 maj 2013
Man får tacka för en trevlig o bra träff.
Det var mkt fina bilar o härligt väder.
Längtar till nästa big_smile

890 Inlägg
5 maj 2013
Kanon träff mycket folk och många fina bilar

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.

195 Inlägg
5 maj 2013
Träffen var riktigt trevlig! Upp med bilder nu bara gott folk ni som har några smile

134 Inlägg
5 maj 2013
Hur viktigt är det att sudda regplåten på bilar som står parkerade?

Team Radioactive
166 Inlägg
5 maj 2013
Gör det så blir nog folk glada.

Team Radioactive

570 Inlägg
5 maj 2013
Mr_Felix skrev:
Hur viktigt är det att sudda regplåten på bilar som står parkerade?

inte alls tycker jag smile

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------

570 Inlägg
5 maj 2013
nån som har en bild på min udda nissan cima? smile

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------

48 Inlägg
5 maj 2013
Instämmer med ovan inlägg om fina bilar och trevlig folk, bra tilltaget deltagande vilket alltid önskas smile

Bilder på Saaben med cossievingen emottages varmt smile

Im the vicious demon in your darkest dreams...what we do in life echoes in eternity.

Svetsare
828 Inlägg
5 maj 2013
jag håller på och fixa bilder nu får se när det dyker upp

annars en jäkligt bra träff smile

Angry Drift Team

Servicetekniker MAN/SCANIA
33 Inlägg
5 maj 2013
Sitter på maxiparkeingen dagen efter..... fy fan så här ser ut! En av anledningarna att jag bojkottar detta är hur ni alla ska svina ner så mycket som ni bara kan. Sen ligger det glas sönderslaget lite här och där.... nej jag kommer ej att besöka denna tillställning förrän det är vuxet folk på tfäffarna

48 Inlägg
5 maj 2013
hardsmoke skrev:
Sitter på maxiparkeingen dagen efter..... fy fan så här ser ut! En av anledningarna att jag bojkottar detta är hur ni alla ska svina ner så mycket som ni bara kan. Sen ligger det glas sönderslaget lite här och där.... nej jag kommer ej att besöka denna tillställning förrän det är vuxet folk på tfäffarna

Jadu nötter som blandar alkohol och bilar kommer vi nog aldrig ifrån, i mina ögon är nog de som skräpar mest, du kan ju lägga upp några bilder och se om det träffar rätt individer sad

Im the vicious demon in your darkest dreams...what we do in life echoes in eternity.

119 Inlägg
5 maj 2013
Riktigt grym träff, trevligt folk, kanon väder och riktigt många fins bilar!smile nån/några som fick några kort på min gula S4?smile

51 Inlägg
5 maj 2013
tycker att det var en trevlig träff smile
mycket fina bilar samt gött väder

117 Inlägg
5 maj 2013
Mycket trevligt kväll,  MoM s bästa smile

52 Inlägg
5 maj 2013
Bilder tack från träffen, förövrigt grym jäkla träff!

13 Inlägg
5 maj 2013
Riktigt trevlig träff. Men som sagt synd att folk inte kan bete sig och slänga skräp i papperskorgarna...

EDIT: Om nån fick nån bra bild på Öpel'n Så lägg gärna upp.
Senast redigerat av Danielsson87 (5 maj 2013)

Sök