Valde att behålla orginal bakaxel en stund och snickrade ihop en ny kardan, den här gången verkar det fungera testrundan på 2 mil påvisade dock nya fast mindre problem som måste lösas innan man kan och törs köra hem bilen igen.
Den nya kardanen monterad och klar
Spec: Hardy, Splince axel, joke hylsa, rör, knut, trumpet. Det satt en damask över joken men den exploderade mer eller mindre på testturen, höll på att skita ner mig när det fladdrade till nere vid växelspaken (Har ingen damask vid den ännu) men var skönt att se att det inte var något allvarligt som lossnat under bilen när ma fick upp den på lyften.
Hade lite problem med tempen och fann att någon installerat ett vattenfall under bilen på vägen hem
Här är boven, vet inte varför men slangen till kupé värmen gav sig, kanske blev skadad vid montaget för den sitter jäkligt dumt till under insuget.
Det var allt för idag, imorgon ska jag försöka fixa vattenläckan och byta bromsbelägg fram då det bara är metallen kvar nu. Sen blir det diverse småfix i mån av tid för imorgon kväll åker jag upp till sthlm igen och nästa resa blir buss ned så hoppas jag kunna köra hem vopel igen.