stiliga bilder, har han en profil här på garaget ? tuff bil dessa subbor/toyotor .
edit: vad är det för skillnad egentligen mellan subaru och toyota versionen ?
Inte mycket alls, emblemena, lite små detaljer, men i stort sett samma bil. Jag föredrar subarun bättre än toyotan för den känns mer påkostad invändigt.
stiliga bilder, har han en profil här på garaget ? tuff bil dessa subbor/toyotor .
Inte mycket alls, emblemena, lite små detaljer, men i stort sett samma bil. Jag föredrar subarun bättre än toyotan för den känns mer påkostad invändigt.
Okej, misstänkte nästan det . aha okej du har sett båda bilarna invändigt eller ? Finns ägaren här på garaget?
Okej, misstänkte nästan det . aha okej du har sett båda bilarna invändigt eller ? Finns ägaren här på garaget?
Hehe mer påkostad inuti? savarin kom ju tom mindre utrustad än toyotan å frs i USA;) så var tvungen att eftermontera nav å allt;) sak sam bilen e nästintill identisk, största skillnaden mellan dem är stötdämpare å krängare,
morsan har en röd brz, rätt feta, dock är det ett par plastdetaljer utan på som jag hellre sett i kolfiber, gött sound vid 5-7 varv rätt bra drag go digital mätare.