Vad redan börjat svetsa ihop stötfångar delarna så mittendelen jag har får bli kvar.
du har väl sett hur Chipp Foose gör med kofångarna på tv
längesen jag såg nåt program med honom, tittar mest på dokumentärer & sånt nu för tiden men kika på i albumen, kan slänga in sakerna i bilen för påseeende på lördag om du har lust att fynda nåt.
Vad redan börjat svetsa ihop stötfångar delarna så mittendelen jag har får bli kvar.
längesen jag såg nåt program med honom, tittar mest på dokumentärer & sånt nu för tiden men kika på i albumen, kan slänga in sakerna i bilen för påseeende på lördag om du har lust att fynda nåt.
Ja vist låter fint bor ju i Falun så man får kicka vad du har med dig
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 535 Inlägg
6 april 2015
Djo skrev:
farbrorbozze skrev:
Djo skrev:
Svarat på mejlet
Ja vist låter fint bor ju i Falun så man får kicka vad du har med dig
Ska ju inte sälja så du får allt kika i mina fotoalbum & be mig ta med saker
längesen jag såg nåt program med honom, tittar mest på dokumentärer & sånt nu för tiden :) men kika på i albumen, kan slänga in sakerna i bilen för påseeende på lördag om du har lust att fynda nåt.
Ja vist låter fint bor ju i Falun så man får kicka vad du har med dig :)
Ska ju inte sälja så du får allt kika i mina fotoalbum & be mig ta med saker ;)
Jo vist har kickat men finner inget jag behöver (föruttom tre skruvar) hittar ingen bild på några skruvar till det dock. :)