Kul att de hänt lite! kommer bli riktigt fränt med 4st gasare och turbo, och grenröret såg ju riktigt bra ut! gillar även rostlagningen du gör, riktigt seriöst och bra
Bra jobbat! Det går ju framåt. Jag är också impad av en arbetsbänk som man kan se bänkskivan på!
Tackar
jadå försöker men farsan är mycket bättre på det där med ren bänk men hatar då man måste skyffla fram sig
Simonzzon skrev:
Tokfränt!
Thanks
Volvo_custom skrev:
Kul att de hänt lite! kommer bli riktigt fränt med 4st gasare och turbo, och grenröret såg ju riktigt bra ut! gillar även rostlagningen du gör, riktigt seriöst och bra
Jovist jo tror det hm hoppas man inte får för mycket häst bara haha Tackar försökte få det så bra det gick
Ojdå ja jag får tacka försöker få det så bra som möjligt.
940gli skrev:
Vad för hoj kommer förgasarer i från?
suzuki någon model minns ej namnet en sportmaksin hursom.
Fan va frän pvn blir!! Jag kollade igenom din tråd igen för att se framstegen, skitgött!! :-)
tackar så mycket
Roligt du gjorde det och ja det händer ju endel.
Hängde ditt fronten igår och konstaterade att det kommer fungera bra det där
Även börjat funderat på insuget och förgasarna ska försöka delas så dom sitter två och två då b20 har lite mer mellanrum mellan dom mittersta insugshålen.
Det kommer bli tajt och kanske inte mest optimala böjen men det är grova förgasare och grova rör så det kommer lösa sig har ju lite tryck som hjälper till, Är ju bara testa och se och hoppas på det bästa.