Cappy skrev:
Synd att det blev som det blev med förardörren, men utöver det grym färg och en läcker bil du fått ihop!

Tack du!

Fiesta_Racing skrev:
missade den totalt och ändå letade jag efter den

Ja du är inte ensam

BlueScreeen skrev:
j*vlar vilken snygg färg det blev!!

men trist att vissa personer inte bara kan låta bli andras saker!!

Ja de suger verkligen

FjonkeeN93 skrev:
Finner inga ord på hur bra det blev!! :-D
Pricken över i'et nu hade ju varit bags så du får till ett jävla fitment när bilen är parkerad! :-)
Tack
Ja de hade varit så jävla grymt

AOTP skrev:
Jävlar va bra den blev! Leta runt som en dåre efter den i fredags så hann jag till slut hitta den ute nästan precis innan stängningsdags.. Sjukt skön färg och riktigt bra jobbat

Tack så mycket

_DamnIt skrev:
Fan vad surt. Alltid lika tråkigt när folk förstör för en.
Men färgen va iallafall otroligt snygg! Och gillar dom små detaljerna med att lägga igen torkarhål m.m.

Ja va fan liksom..
Tack så mycket! Ja måste ju vara cleant

Rillependent skrev:
Letade också efter den i fredags men jag hittade den när jag var där ute! Riktigt chockad blev jag över hur bra det blev! Cred!

Ah det verkar ju vara en del som letat, haha! Tack så mycket du

golf666 skrev:
Blev riktigt snyggt med alla de små grejerna och färgerna blev kanon snyggt ihop!!
Men du får minus för när fälgarna får den där cambern bak känns de fel på nå vis.
Hade de suttit med lite granna camber för att få plats, okey då!
Men när de blir sådär mkt tycker iaf jag att de blir för mkt.. hade hellre valt en lite smalare fälg/däck isf.
Självklart tråkigt med dörren med, ngn ide på vem/vad som gjort den?
Tackartackar!

Kör jag med mindre camber så får det inte plats, för tanken är ju att bilen ska ner ytterligare en bit

Smalare däck finns ej, och 8.5" breda fälgar är på tok för smått

Nope det har jag inte, men Elmia har en försäkring som täcker det så de löser sig nog fint

nameless skrev:
Så j*vla rätt !
Tackar!
Derbi skrev:
Blev förjävla bra detta

Men det vet du redan att jag tycker efter vår pratstund

Jävla surt med det som hände under natten som ingen vågade stå för...
Jaa

Och din bil ser ut som en skräphög, men de visste du redan om

gotich skrev:
Blev riktigt bra detta;) jag och två polare stod och kikade på den och då säger polarn " jävla skumt att se denna bilen så här, vi körde fan betong och skit i den bilen när förra ägaren hade bilen"

hehe
Haha kul att en av dom förra användare hitta dom! Har egentligen velat att någon från det förra företaget skulle se bilen då loggan kom fram när vi slipade ner bilen. Men tack!

Lundberg_Wille skrev:
Så jävla fet! Riktigt sjukt fet den blev, jag var på Elmia men det var ju fan att missade din Caddy!

Tack så mycket
Ja var en del som missade som sagt
Längsta citatet ever....