T-Airaksinen skrev:
Hej och hååå... Jag har varit utomlands och sen är ju bilen på blocket så därför inte händer nått med bilen.
Idag så kom det en kille och kolla på bilen och jag fick en konstig känsla direkt när han steg ut ur sin bil, han var en riktig jävla däcksparkare, man ska inte dömma folk efter utseende men efter detta så gör jag fan det... Inte nog med att han var någon jävla däcksparkare med hatt på huvet så kunde han inte köra bil och verkligen inte lågt, nästan kantsötte fälgarna och lyckades köra ner i nordeuropans största grop så bilen gled frambalken, efter allt detta så när man skulle börja förhandla pris då står han tyst ett bra tag och sen slänger han ut ett ord om "vad säger du om jag säger stenar?" Jag ba hur menar du då? Då svarar han direkt jag har massa safirer och massa andra fina stenar. Jag stängde garaget och sa nej tack pengar är det jag vill ha sedan försökte skicka hem han men lika svårt de!!!
Varför alltid jag som lyckas få stans största jävla råtöntar som ska köpa mina bilar. Jag råder er att kommer det någon gubbe med en hatt på huve och står där och fnissar så skicka hem han innan han provkör eller ens sättet sig bakom ratten....
Hahaha, va i helv..........
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!