3096
Sök

Parkerings plats i Stockholm nära gamla stan 14-16 juni!

1 364 Inlägg
29 maj 2013
Trådstartare
Söker parkeringsplats så nära gamla stan så möjligt under summerburst 14-16juni

Självklart mot betalning:)

denkz
323 Inlägg
5 juni 2013
Du får nog satsa på något av P-husen runt om. Finns ett i Slussen. Kostar ju en del men vad ska man göra ? smile

1 364 Inlägg
6 juni 2013
Trådstartare
VLN skrev:
Du får nog satsa på något av P-husen runt om. Finns ett i Slussen. Kostar ju en del men vad ska man göra ? smile

Okej lär la bli ruinerad om man ska stå där från 14-17 juni yikes

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 254 Inlägg
6 juni 2013
Beangt skrev:
VLN skrev:

Okej lär la bli ruinerad om man ska stå där från 14-17 juni yikes

Var det inte 14-16 juni?
Eller ta tåget i stället.

/Benny
Senast redigerat av Vettemannen (6 juni 2013)

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

25 Inlägg
6 juni 2013
Om du parkerar i ett P-hus blir det lite under 200:-/dygn. Inte så jävla farligt.

1 364 Inlägg
6 juni 2013
Trådstartare
Ska på summerburst 14-16 juni och har lägenhet till 17e:)

jaså de va ju inte farligt! finns dessa parkerkeringshus i gamla stan?

denkz
323 Inlägg
7 juni 2013
Beangt skrev:

Nä inte i gamla stan. Slussen, vilket är Södermalm. Drottning Kristinas väg och så svänger man in vid OKQ8 smile

Fri fart för ett fritt folk!
14 160 Inlägg
7 juni 2013
det är jhu helg första dagen kommer man få betala
om man väljer rätt ställe..

som mest har det kostat mig 30kr från en fredag till en söndag när jag parkerat i stockholm.

Tror det är storgatan jag parkerar på när jag är på grönalund lagom gång avstånd dit. När jag åker färja ställer jag mig vid gärdet och går dom där 700-900meterna smile

så ha lite fantasi och följ inte efter någon turist så slipper du hamna på något svindyrt ställe

Kör fort så hinner inget hända...

* Voff voff *
10 634 Inlägg
7 juni 2013
VLN skrev:
Beangt skrev:

Nä inte i gamla stan. Slussen, vilket är Södermalm. Drottning Kristinas väg och så svänger man in vid OKQ8 smile

Drottning Kristinas väg ligger på Östermalm vid Östra Station. Du menar nog Katarinavägen! smile

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

25 Inlägg
7 juni 2013
Growe skrev:

som mest har det kostat mig 30kr från en fredag till en söndag när jag parkerat i stockholm.

Tror det är storgatan jag parkerar på när jag är på grönalund lagom gång avstånd dit. När jag åker färja ställer jag mig vid gärdet och går dom där 700-900meterna smile

så ha lite fantasi och följ inte efter någon turist så slipper du hamna på något svindyrt ställe

Jag skulle föredra p-hus om han ska ta nån av sina bilar.
Har man en bil man inte är rädd om kan man ställa den på stockholms gator om man vill.
Men p hus har övervakning.

denkz
323 Inlägg
7 juni 2013
Brådhis skrev:
VLN skrev:
Beangt skrev:

Drottning Kristinas väg ligger på Östermalm vid Östra Station. Du menar nog Katarinavägen! smile

//Brådhis

Haha jaa det är Katarinavägen jag menar, man ska inte posta på forum när man är packad.

Fri fart för ett fritt folk!
14 160 Inlägg
7 juni 2013
Will_i_am skrev:
Growe skrev:

Jag skulle föredra p-hus om han ska ta nån av sina bilar.
Har man en bil man inte är rädd om kan man ställa den på stockholms gator om man vill.
Men p hus har övervakning.

tycker jag läser om stölder ur stora garage ganska ofta...är övertygad att bilen står säkrare ute på gatan än i att parkeringshus som vem som helst kan kliva in i.. finns liksom ingen som ser nått

sen deras övervakning består av en kamera som inte spelar in..oftast ingen som tittar vad som händer =/

Kör fort så hinner inget hända...

25 Inlägg
7 juni 2013
Jo så är absolut fallet i vissa garage. Men t ex P-huset vid Medborgarplatsen eller Hötorget är bemannade under öppning och låsta nattetid. Medis kostar 190:-/dygn.
Sen är jag emot all parkering innanför tullarna, allt och inget kan hända.
Parkering på gatan i ett tätbebott område är säker minst lika(o)säkert men det är en avvägning man får göra. På gatorna är det lättare att få skitskador som nyckeldrag eller p-skador.
Insåg just hur glad man är att ha eget garage smile

237 Inlägg
7 juni 2013
Du kan stå gratis från kl17 fredag till måndag kl9 vid Katarinahissen(slussen)

Sök