2659
Sök

Regskyltar stulna sköndal

78 Inlägg
12 juni 2013
Trådstartare
Hej. Kanske låter fjantigt att göra en tråd för ett par regskyltar men det är så att det är inte det ända som hänt.

Vinthundsvägen i sköndal

Natten till idag, såg bilen senast 22:00 den 11/6, gick ut till bilen 02:50 den 12/6 för att köra tjejen till Arlanda.

Reg JPG038

Tidigare så har någon även dragit en grov nyckelrepa på min gamla is200, ca 50cm på sidan. Jag är så jävla förbannad och trött på dessa (förmodligen) snorungar.

Om det är något som sätt något under natten/vet vilka idioter som håller på med sånt här i området vänligen kontakta mig.

Av det jag minns inatt så såg jag inga andra bilar som fått sina skyltar stulna. Min bil stod tillsammans med 2 andra efter vägkanten

Det var ju inte heller så kul att sitta och svettas på polisstationen då det tog lite tid att fixa allt och jag hade ett plan att passa, hade dock tur att polisen var snäll nog att låta mig kära fram och tillbaka utan skyltar till Arlanda.

Går att nå mig via tele på 0704567433 samt pm ifall du känner till något.

441 Inlägg
12 juni 2013
Är ju ganska mycket pundare som driver runt på nätterna.  Farsan fick sin bil slangad och tanklocket saboterat. De snor kablarna för elen på svevias åvc. Så du är inte ensam om dessa som driver runt.

1 319 Inlägg
12 juni 2013
Polisen brukar ju bara skriva en nya gula plåtar för hand tillfälligt så man kan köra? Otroligt att du inte fick sådana.

Troligtvis ska dom användas för att tjuvtanka eller något liknande..

_----------'

78 Inlägg
13 juni 2013
Trådstartare
dasboot skrev:
Är ju ganska mycket pundare som driver runt på nätterna.  Farsan fick sin bil slangad och tanklocket saboterat. De snor kablarna för elen på svevias åvc. Så du är inte ensam om dessa som driver runt.

Segt... Börjar tveka på att köra bilen dit nu (tjejen bor där).

sleepyoh skrev:
Polisen brukar ju bara skriva en nya gula plåtar för hand tillfälligt så man kan köra? Otroligt att du inte fick sådana.

Troligtvis ska dom användas för att tjuvtanka eller något liknande..

Jo jag fick skyltar, men eftersom jag hade ett plan att passa så fick jag åka till Arlanda utan sedan tillbaka till stationen för att fixa skyltarna. Gjorde anmälan via telefon då polisen sa att det skulle gå fortare. Men på polisstationen så kunde dom inte hitta anmälan vilket dom behövde uppgifter ifrån
Senast redigerat av ptjern5 (13 juni 2013)

78 Inlägg
25 juni 2013
Trådstartare
En likadan Lexus fast is250 i samma färg som min har sätts med reg bokstäver JPG vid avfarten från nynäsvägen till Haninge, om någon känner till denna bil hör gärna av dig då smile min polare som såg bilen såg tyvärr inte siffrorna

6 Inlägg
13 juli 2013
Du har inget otalt med någon? Skämt å sido, jäkla sätt att sno skyltar. De vill inte ge sig massa räkningar för biltullar möjligen?

Sök