En annan polare hade nyss körningen, och han kugga på för hög hastighet i villa område så kom ihåg MAX 30 vid villorna hehe ! och andra var backningen, Han glömde titta frammåt också när han backade !
Ja kan inte svara för andra men själv var ja lite nervös samma dag när ja var på väg till VV men så fort ja träffade dom 2 inspektörerna så släppte det den ena var med för att utbilda sig medans den andre var typ chef men inga konstigheter att klara det ja tror du ska slappna av o vara lättsam prata med dom o gör du något fel påpeka det direkt att du vet du gjort fel o fråga om du ska göra om övningen fast då utan fel så klart
Jag körde upp för 2 veckor sedan.. det gick galant.. fast han tyckte jag körde lite för sakta i vissa lägen men det är inget han kunde kugga mig på han har ju fått sett på annat nu om han hade mött mig i trafiken!
till er som ska köra upp: bara ni trivs med uppkörnings gubben eller vad man ska säga så kommer de gå hur bra som hellst... jag trivdes skitbra med han jag körde upp med å då kan jag säga att de va hur enkelt som hellst
han hade ingenting att klaga på
så fick jag beröm för att jag hanterade fordonet så bra
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!