Mycket folk, mycket fina bilar, men håller med dej mickius, synd att alla drog, för sen var det folk både här o där så man fatta inte vart det var riktigt..
Ok träff, förstår dock inte att folk ska behöva gasa och burna ibland bilarna när det finns så bra ytor för detta.
Det är riktigt idiotiskt när det faktiskt finns en parkering där ingen parkerar! Vi säger till alla som burnar på parkeringen (Sålänge vi ser de). Var två stycken denna träff som burnade och tror inte att de gör om det...
Mycket trevlig kväll synd på polisen som kom o förstörde halv kvällen. Stor eloge till bilarna som körde runt polisbilen
På vilket sätt förstörde dom träffen? Var det en massa buskörning som dom bara stävjade eller hur var det. Bara nyfiken!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Ok träff, förstår dock inte att folk ska behöva gasa och burna ibland bilarna när det finns så bra ytor för detta.
Det är riktigt idiotiskt när det faktiskt finns en parkering där ingen parkerar! Vi säger till alla som burnar på parkeringen (Sålänge vi ser de). Var två stycken denna träff som burnade och tror inte att de gör om det...
Mvh
Ni sprang fram till en kille i en Bmw på kvällen va?
Mycket städad och riktigt trevlig kväll med kanonväder!
Stort tack till alla som kommer och sköter sig så bra som 99% av alla gjorde!
Det är kul att få höra ett tack face 2 face när man städar parkeringen med, det brukar alltid vara någon som kommer fram och tackar och det värmer gött efter kvällen!
Sen vill jag bra understryka att det som händer ute på torvinge under våra träffar inte har något med oss i SKC eller träffen i sig att göra, det finns tid och plats för sånt på ett säkert sätt om man bara hör sig för hos rätt personer.det absolut sista vi vill är att det händer en olycka samma kväll som vi har träff eftersom det kommer förknippas med oss då vilket är helt felaktigt!