Håller ju på att svetsa ihop skarvarna på 3" systemet men har lite beslutsångest, ska jag köra med en eller 2 dämpare? Skulle absolut inte skada med lite mer muller men vill ju glida igenom besiktningen utan sura blickar också
var inte en sån kärring kör en dämpare ska smattra fint
Har inte snackat så mycket om det men senn jag chippade bilen så har den ju inte gått som den ska.. dåligt ladd och ingen effekt kurva alls.. kanske 170hk på sin höjd när den skulle ha 220.. Idag åkte jag iallafall till en kille som bytte min box, och vilken skillnad! Som dag och natt! Passade på att peta i steg 2 så nu rullar jag med 240hk och 380nm
Besiktade bilen, fick nedslag på handbromsen vilket jag redan visste, men efter lite pill är det så gott som fixat! 2 dagar senare åker jag straxt över bli-av-med-körkortet fart och bilen tvärdör pang bom.. Soppapumpen dog, jääävla bra tajming! (not)
Nu är iallafall en Henko 275lph pump inhandlat som ska passa 430hk på etanol, det bör väl räcka! ^^
Har även med lite tur dealat till mig ett par nya fälgar till sommaren, 17" DOTZ