4568
Sök

Bromsskivor från ebay

40 Inlägg
4 augusti 2013
Trådstartare
Ska man lita på sådana skivor eller?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi … ink:top:en

Ser bra ut och okej pris men det är ju inte allt man behöver, bra kvalité är jag också ute efter.
Nån som har erfarenhet av sådana skivor eller liknande? Rekommendera en i Sverige? Vem i så fall.
Tackar

40 Inlägg
6 augusti 2013
Trådstartare
Ingen?!

132 Inlägg
7 augusti 2013

>< Volvo ><

40 Inlägg
7 augusti 2013
Trådstartare
House skrev:
http://www.getech.se/sv/

Tack för svaret, såg de tidigare, ser bra ut, men kvalité? Har du testat/hört om dem?
Tackar

132 Inlägg
7 augusti 2013
Sava93 skrev:
House skrev:

Tack för svaret, såg de tidigare, ser bra ut, men kvalité? Har du testat/hört om dem?
Tackar

Ingenting om dom. Ända erfarenhet jag har är biltemas sport skivor. lol  Och jag tycker inte där är någon skillnad från vanliga original. tongue

>< Volvo ><

40 Inlägg
7 augusti 2013
Trådstartare
House skrev:
Sava93 skrev:
House skrev:

Tackar

Ingenting om dom. Ända erfarenhet jag har är biltemas sport skivor. lol  Och jag tycker inte där är någon skillnad från vanliga original. tongue

hmmm, såg folk som talar om Biltemas skivor här o där! Men är det inte farligt och köra med Biltemas skivor på tal om kvalité? big_smile

132 Inlägg
7 augusti 2013
Sava93 skrev:
House skrev:
Sava93 skrev:

Tackar

hmmm, såg folk som talar om Biltemas skivor här o där! Men är det inte farligt och köra med Biltemas skivor på tal om kvalité? big_smile

Dom håller minst lika bra som alla andra tycker jag..   jag tror det är biltemas skivor som sitter på min kärra nu. och dom har varit med ett bra tag. cool

>< Volvo ><

40 Inlägg
7 augusti 2013
Trådstartare
Kanon, hittar tyvärr inte dem på deras hemsida! Slutade tillverka eller bara att de inte finns på webben?

132 Inlägg
7 augusti 2013
Sava93 skrev:
Kanon, hittar tyvärr inte dem på deras hemsida! Slutade tillverka eller bara att de inte finns på webben?

jo dom ska finnas på deras sida..  men jag tror inte dom har någon bild på dom..  !!!  sök på reg nr ?

>< Volvo ><

6 122 Inlägg
7 augusti 2013
Hej!
Har köpt bromsskivor (fram) till min Audi 100 -89:a från tyska e-Bay till  lägre pris än vad Biltema tar här i sverige och de har funkat bra i flera år nu. Köpa från Audi är det inte tal om!

1 365 Inlägg
9 augusti 2013
Tyska ebay säljer ju också kvalitetsgrejer som Zimmermann till ganska bra pris. Det är ett mycket bättre alternativ.  Billigare skivor slår sig enklare om du kör hårt. Men punkt A till B körande är sällan något problem.

Fri fart för ett fritt folk!
14 127 Inlägg
10 augusti 2013
House skrev:
Sava93 skrev:
House skrev:

Dom håller minst lika bra som alla andra tycker jag..   jag tror det är biltemas skivor som sitter på min kärra nu. och dom har varit med ett bra tag. cool

fast dumnt att välja temas skivor som kommer att börja spricka när man ligger på lite

när man får betala några tior mer för dito från brembo smile

köpte nya belägg och skivor till min Arosa där skiljde det 36kr mellan biltemas och brembo skivor smile

Kör fort så hinner inget hända...

40 Inlägg
10 augusti 2013
Trådstartare
Growe skrev:
House skrev:
Sava93 skrev:

fast dumnt att välja temas skivor som kommer att börja spricka när man ligger på lite

när man får betala några tior mer för dito från brembo smile

köpte nya belägg och skivor till min Arosa där skiljde det 36kr mellan biltemas och brembo skivor smile

Tack alla för svaren.
Growe, vill du skicka länk till webbshop eller en bild på hur skivorna ser ut? Tackar

Sök