Trevligt...nästan nyskick ju, följer också. Har du lust att slänga upp en bild på din id plåt i motorummet ??? Va har du för plan me projektet?
Hehe bättre kommer det att bli! härligt! , Jaa det skulle jag nog kunna göra vad ska du ha det till? :p , Försöka göra den så fräsch som möjligt En snabb fråga , kan du se alla bilder jag lagt upp? det har krånglat lite tidigare hehe
Nä inget speciellt bara nyfiken på bilen du jobbar med! Jag kan inte se alla bilder, men de är synliga från ditt inlägg kl.01:52 o de gillar vi !!! :-) Kämpa på...
Nä inget speciellt bara nyfiken på bilen du jobbar med! Jag kan inte se alla bilder, men de är synliga från ditt inlägg kl.01:52 o de gillar vi !!! :-) Kämpa på...
Så du kan se alla från 01:52 fram tills sista inlägget? isåfall är det bra för då är det alla utom en bild som visas bara
efter allting hamnat på plats och det var dags för provstart så hoppades man på att det inte skulle vara nå problem.. men joodå , Fick ingen gnista så den hoppade inte igång + en massa andra fel med bla elektroniken , så lika bra att dra om alla kablar så det blir seriöst gjort det också
Någon som vet om man får igenom bilen i besiktningen utan stötfångaren? har sätt en del som inte har haft någon på likadana bilar , Och tycker det blir bra mycket snyggare utan
Någon som vet om man får igenom bilen i besiktningen utan stötfångaren? har sätt en del som inte har haft någon på likadana bilar , Och tycker det blir bra mycket snyggare utan
Skulle provköra så man vet att allt funkar som det ska , MEN det gick inte än , Gick inte att lufta bromsarna. Antagligen så sitter det stopp i en ledning eller något , har faktiskt ingen aning.. Någon som kanske har en lösning?