Tjenare, har nu kört runt i en 740 sen jag tog körkort i januari och tyckte att det var dags för en uppgradering så blev en Volvo S70 i en väldigt ovanlig färg, lite att reda till men min pappa är väldigt duktig på volvo och har... Visa mer
Ja jag vet att där är färdigdraget el fram men visste inte att de fanns färdiga soklar Får man fråga vad de kosta att köpa två sånna? Och kommer de funka att använda de även om jag har lysande skärmblinkers?
130 kr för 2, 8628245 60 kr för 2 st Glödlampor, 989790
Ja jag vet att där är färdigdraget el fram men visste inte att de fanns färdiga soklar Får man fråga vad de kosta att köpa två sånna? Och kommer de funka att använda de även om jag har lysande skärmblinkers?
Vet ej med skärmblinkersen men borde väl gå
Tackar Ja får dom små pengarna så kan man ju köpa och prova jag har ju lysande skärmblinkers därför jag fråga de
Vet ej med skärmblinkersen men borde väl gå
Tackar Ja får dom små pengarna så kan man ju köpa och prova jag har ju lysande skärmblinkers därför jag fråga de
Haha ja precis! jo antog det men är bara o testa och se
En polare hade såna på sin s70, dom funkar bra men är stenhårda
Har ju några månader att tänka över det! vad tycker du om bilen såhär långt?
Kommer nog bli lite före och efterbilder senare om jag orkar var ute och körde idag, inte kört den på en månad snart, börjar vänja mig vid kopplingen också så nu är det roligare och köra!
Sen ett stenskott i rutan, men det är som borta nu!
Sen två bilder en sista med sommardäcken och en med vinterdäck.
Sen idag tredje gången jag körde med den efter lack så hörde jag en smäll och tänkte ja med det var väl en dubb eller något som flög på rutan tror ni inte det blev ett stort stenskott i huven (
Också fått 10000 visningar och över 50 (51) följare på projektet vilket är trevligt!!! Nu vill jag att kommentarerna ska regna in!
Fyfan, jag hade ju blivit galen om jag fått ett stenskott på något nylackat... För övrigt, fan vad fint allt blev
En idé jag kan ge är att du kanske kan försöka göra plasten vid backspegeln mörkare, just nu ser den så grå ut jag körde med biltemas black wax på min och jag är nöjd
Fyfan, jag hade ju blivit galen om jag fått ett stenskott på något nylackat... För övrigt, fan vad fint allt blev
En idé jag kan ge är att du kanske kan försöka göra plasten vid backspegeln mörkare, just nu ser den så grå ut jag körde med biltemas black wax på min och jag är nöjd
Vet, är tokig roligt att du tycker det! jo vet men har inte haft någon hög prio för tillfället