Tjenare, har nu kört runt i en 740 sen jag tog körkort i januari och tyckte att det var dags för en uppgradering så blev en Volvo S70 i en väldigt ovanlig färg, lite att reda till men min pappa är väldigt duktig på volvo och har... Visa mer
Nya R-galler samt en ny plastbit till fronten, man måste verkligen kämpa för att få bort den gamla och då betalar man ju hellre 174:- för en ny!
Trevligt väntar med spänning på hur allt blir
Haha samma här! dock så tror jag det kan ta lite tid! lack blir förmodligen nästa vecka och den veckan jobbar jag helgen men man kan väl inte låta bli att pilla lite!
Roligt att man fick en kommentar iaf, tycker det är lite dött.. ändå har jag fotobombat.
blir inget bil till helgen iaf men ska ju ändå jobba så kanske tur det!
Farsan hade snackat med lackeraren och dem skulle börja på den idag, skulle även lacka bakdörr och skärm för nyanskillnaderna och det är ju kanon! blir ju nästan en hellack bara tak, passagerare dörren och bakdörren samt 2 skärmar, kanske blir av i framtiden
Kommer bli riktigt bra! Ska bli kul med helhetsbilder sen
Ja det ska det verkligen bli!!! synd dock att vinterfälgarna ska på snart köpt nya däck iaf, fått tag i fälgar men vill ha roligare fälgar men blir väl till nästa vinter!
Hjullager skrev:
Jag gillar alltid när det ges kärlek till bilar på detta viset. Bra jobbat!
Skönt att höra! Vill du ser mer kärlek från vår familj, kika in på min brors konto azXig! där ser du mycket kärlek!
Pappa var idag hos lackeraren och det var nästan klart några smågrejer kvar! men förhoppningsvis till helgen klar!
Pappa sa att den var så sjukt grann i lacken så att han ångrade att vi inte tog hela bilen men ska först på polering och om det ser konstigt ut så får dem lacka resten med men blir väl framåt våren isåfall bjuder på 2 kassa mobilbilder!!
T.ex. på sista bilden så ser man ju skillnad på dörrarna samt att ramen runt den lilla rutan inte är lackad.