Hämtade 525 motorkuddar, ställde ner motorn men insuget tog i huvudbromscylindern trotts att insuget är urjackat för att passa på original bromcylindern. Men de få bli lite mera moddningar fick dit motorn men de va vääääldigt tajt.
Om någon har koll på elen i s50 så är jag intresserad ! Misstänker att de är samma som m50. :-S Jag ska eventuellt göra en skarv kontakt mellan m20 honan och s50 honan. eller koppla jag in elen direkt utan kontakter.
Motor o växellåda nere nu var tvungen att plocka insuget för att den skulle komma i ordentligt. Gjorde en väldigt trevlig test ikväll med, original e30 växellådsfäste passar bulton på ZFen
Fixade en 328a kadan och min gamla rasade diff från 327an jag hade Allt passade och nu är hela drivlinan klar, nu kan jag lägga mera tid på allt de andra som är kvar innan lack. Jag viste att den gamla diffen va kass men att de var ett generalras jag lyckats med de trodde jag inte
Äntligen fick jag tiden till att åka till garaget varit mycket med husrenovering nu. Fick dit kjolen o passade in allt så de passade helt okej, resten få jag ta o spackla upp med glasfiber. Andra sidan är kjolen 15 mm för lång så den få jag kapa o plasta ihop. Bilder kommer även på de när jag börjat !