Ska ha filmkväll nu till helgen och tänkte hyra en riktigt äcklig skräckis, och mä d menar jag inte en med massa blod hela tiden utan en som man hoppas så högt att man slår i taket, och detta ofta
Så jag hade blivit riktigt glad om ni hade kunnat komma med tips på några riktigt bra skräckisar, berätta gärna lite kortfattat om filmen oxå
Wrong Turn från 2003 med Eliza Dushku och Desmond Harrington
Grymt bra film! tjejerna sitter väldigt nära efter en stund! haha!
Kan inte annat än hålla med. Skit bra skräckfilm dessutom enligt mig, en av de bättre jag sätt. Halloween är nog en sån film du letar efter. Den är gammal och inte värst bra men man hoppar högt ett antal gånger. Såg Hide ´N Seek för en vecka sen, jag tycker den var grymmt jävla bra och man vet aldrig vad som kommer att hända härnäst. Man vet garanterat inte vem Charlie är iaf Den skulle nog jag se om jag var du/ni, Men många andra som sett den tycker den är dålig men dom har ingen smak enligt mig. Secret Window med Orlando Blom är bra också, ungefär likadan som Hide ´N Seek.
Senast redigerat av Fredrik.Gustavsson (6 november 2006)
Kan inte annat än hålla med. Skit bra skräckfilm dessutom enligt mig, en av de bättre jag sätt. Halloween är nog en sån film du letar efter. Den är gammal och inte värst bra men man hoppar högt ett antal gånger. Såg Hide ´N Seek för en vecka sen, jag tycker den var grymmt jävla bra och man vet aldrig vad som kommer att hända härnäst. Man vet garanterat inte vem Charlie är iaf Den skulle nog jag se om jag var du/ni, Men många andra som sett den tycker den är dålig men dom har ingen smak enligt mig. Secret Window med Orlando Blom är bra också, ungefär likadan som Hide ´N Seek.
Secret Window? Är det inte Johnny Depp?
Sett båda 2 dock, och kan inte annat än att hålla med om att Secret Window e bra, gillar dock inte Hide N´Seek, men d e kan ju ha mä att göra att jag sett den 3ggr
Secret Window? Är det inte Johnny Depp?
Sett båda 2 dock, och kan inte annat än att hålla med om att Secret Window e bra, gillar dock inte Hide N´Seek, men d e kan ju ha mä att göra att jag sett den 3ggr
Jo fan det har du rätt i, blandar alltid ihop dom två kändisarna : )
skulle satsa på snakes on a plane! syckologisk skräck har haft en del otrevliga drömmar sen jag såg den och jag har aldrig reagerat så på en film för,och jag har sett det mesta!!!
skulle satsa på snakes on a plane! syckologisk skräck har haft en del otrevliga drömmar sen jag såg den och jag har aldrig reagerat så på en film för,och jag har sett det mesta!!!
Hehe låter bra Får ta å kolla trailern då
E d nån mer som sett Slither förresten? Verkar ju hur jävla äcklig som helst ju
Och Wrong turn e äcklig, d vill jag medge.. har dock sett den 2ggr nu så
Men tack för tipsena hittils å fortsett bombadera mig med tips