Audi 80 Coupé V6 2,8 E (Projekt) renovering,styling mm!!!
INFÖR 2018 -BBS-Speedline fälgar som skall renoveras -Competition läpp fram -RS2 Grill -Byta förångaren till AC -Motor service + service av växellådan -Ny svart golvmatta och bagage inredning - Bygga coliovers bak
Beställt samma till min fick också fel fjädrar fram och fel stöt bak precis som du men dom har skickat nya som jag får på måndag så får hoppas det är rätt! beställde du också från mrtuning? skicka till dom att du fått fel, dom skickar nya och retursedel till dom andra
Beställt samma till min fick också fel fjädrar fram och fel stöt bak precis som du men dom har skickat nya som jag får på måndag så får hoppas det är rätt! beställde du också från mrtuning? skicka till dom att du fått fel, dom skickar nya och retursedel till dom andra
Okej lustigt ! Ja från mrtuning med!;// hur mycket sänker dina ? 40/40?
Skumt ja ;/ nä köpte 60/60
ja verkligen.. jag beställde det med:) tror det blir för lågt på min för jag kör ju med 18" puckar:) ska nog köpa koni stötar och fjädrar på mekonomen imorgon ist.. orkar inte vänta mer på mrtuning......
Riktigt snyggt! Har själv en Audi 80 coupé som jag fixar lite med. Inte alls lika mycket som dig, men lite grann. Är rätt ny med bilar över huvud taget... Vart köpte du fälgarna? Vart sugen på att skaffa mig ett par likadana Men som sagt, riktigt snyggt gjort!
Riktigt snyggt! Har själv en Audi 80 coupé som jag fixar lite med. Inte alls lika mycket som dig, men lite grann. Är rätt ny med bilar över huvud taget... Vart köpte du fälgarna? Vart sugen på att skaffa mig ett par likadana Men som sagt, riktigt snyggt gjort!
Tack så mycket:) jaha trevligt. jag köpte de på blocket av en kille... tror de heter OZ Leggera:)
Tackar, synd bara att mr-tuning aldirg får tummen ur arsxxt och skickar mina stötar och fjädrar... tagit 8 veckor nu....
Ringt o kollat att de ens fått din beställning?
Yess, rint 10 gånger minst.... men har beställt samma grejer från en dansk sida förra veckan så de kommer förhoppningsvis imorgon eller nästa vecka, för det stod att det var 2-8 dagars leverans på dem. Så vi får se vilka som kommer först. De som kommer sist ska vi sätta på pappas coupé. men tråkigt som fan att det ska ta sån jävla tid bara......