det är baktändningar som låter när dem släpper gaspådraget, prcis som på skotrar om du ngn gång haft en sån med stor motor.. det ligger kcvar soppa efter gaspådrag, men all soppa används inte..
nej!!!!!! jag menar knaster ljudet! när man små trampar på gasen!!!! jag har bättre sak att jemföra med nu drag racing bilar knastrar när dom kör löngt med bilen! det är så jag menar eller ska jag spela in nåt ljud så får ni höra
WTF!!!??? Här har jag tampats i veckor med att få bort "bluddrandet" å "smattrandet från min bil vid lågfart å tomgång...Å så e de nån som vill HA sånt...??? :S Näää om de på nått sätt skulle gå å "flytta över" till din bil så e ja frivillig:P
Senast redigerat av Lada Tuning (7 november 2006)
-Lada 1200 TIC -85 "The Vladimir-Driftern"
"Livet är för kort för att köra med dåliga bilar!"
-Honda Accord 2.0i Sport -03 "Bruksbilen"
jag tror då på att du menar avgas knaster lr nåt!? polaren har det på sin saab, har han 2,5" från katten å ingen bakre ljuddämpare... den låter lite så!
tryck på en japsdämpare,,, beror ju givetvis på vad det e för bil men det kanske kan hjälpa dig att komma undan jävligt billigt om du inte e allt för kräsen.. när du säger drag race bilar,, d e inte V8 på sprit du menar ? dom om nåt smattrar fett gött hähä
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:D
japp så gjorde polaren på sin 9000! å ingen bakre dämpare! tror han satte dit ett rostfritt simons lr nåt! men e inte säker, han heter gasspar här på garaget!
som en bmw sexa låter dom smattra när de blir varv. Ljudet kan nog vara svårt att få till på en orginal motor på 4cyl. göra hål i grenröret borde ge liknande smatter annars
Jag kanske är lite störd men menar han inte när man typ växlar elr så och sen typ säger det "Poff". Som den vita cossien gör på många av speedlife.se´s filmer.
Jag kanske är lite störd men menar han inte när man typ växlar elr så och sen typ säger det "Poff". Som den vita cossien gör på många av speedlife.se´s filmer.
"poff" om vad? avgasknallar är det ju ändå? men men..
Råtrimma bilen, överladdning etc då får du garanterat ljudet, eller så kör du med lite felinställd tändning som man själv har haft förut, fast inte självmant på GTI bilarna går det att få men som vissa sa.. beror ju också på vad det är för bil etc.
"poff" om vad? avgasknallar är det ju ändå? men men..
Råtrimma bilen, överladdning etc då får du garanterat ljudet, eller så kör du med lite felinställd tändning som man själv har haft förut, fast inte självmant på GTI bilarna går det att få men som vissa sa.. beror ju också på vad det är för bil etc.
som en bmw sexa låter dom smattra när de blir varv. Ljudet kan nog vara svårt att få till på en orginal motor på 4cyl. göra hål i grenröret borde ge liknande smatter annars
dom låter lite hyffsat fint ja! en en fyra går å få att låta så! bara man har rätt saker! min BMW fyra lät lite så utan bakre ljuddämparen.. smattrade gött som fan! men det var för mycket amazon ljud för att kunna va p åen BMW tyckte jag! så det fick bli en 3" dämpare längst bak som gav ett redigt dovt ljud!