2888
Sök

Den stora GTA V Online-tråden (PS3)

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
10 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:
Äh, kör storyn ikväll, blir timed out hela tiden nu.

kom igen nu! Nu har jag öppnat en ny, testa en gång till och joina min invite

provar, men verkar inte funka hmm

Som jag skrev i smset..

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

349 Inlägg
11 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
cewee skrev:
Mr_M_ skrev:
Det här blir bra smile
Några av er vet vad jag har för alias på ps3, men andra kanske inte.
Muppen38 iaf, spelar ganska ofta också

Vafasiken.. hur kommer det sig att vi redan hade varandra på PSN innan detta spel kom ut? cool

Någon som har tips vad man kan göra när man glömt sitt PSN lösenord? Försökt skicka mail till PSN men dem bara hänvisar till att försöka återställa det med hjälp av sitt födelsedatum, vilket jag inte minns vad jag skrev in för 6år sedan.. sad

Hahahah, jag vet inte.. Har vi mötts på cod kanske och addat varandra därifrån? Skumt, men kul smile

Mycket möjligt, spelat mycket cod så smile Vi har bunkrat upp 8 grabbar med varsin tv och ps3 hemma hos en polare inför helgen, så vi värmde upp igår så det var därför jag inte joinade dig! wink

3 519 Inlägg
11 oktober 2013
cewee skrev:
Mr_M_ skrev:
cewee skrev:

Vafasiken.. hur kommer det sig att vi redan hade varandra på PSN innan detta spel kom ut? cool

Någon som har tips vad man kan göra när man glömt sitt PSN lösenord? Försökt skicka mail till PSN men dem bara hänvisar till att försöka återställa det med hjälp av sitt födelsedatum, vilket jag inte minns vad jag skrev in för 6år sedan.. sad

Hahahah, jag vet inte.. Har vi mötts på cod kanske och addat varandra därifrån? Skumt, men kul smile

Mycket möjligt, spelat mycket cod så smile Vi har bunkrat upp 8 grabbar med varsin tv och ps3 hemma hos en polare inför helgen, så vi värmde upp igår så det var därför jag inte joinade dig! wink

Haha, be dom gå med i vårat crew!
Du har en "pendling crew request"

3 519 Inlägg
11 oktober 2013
Vilka kör ikväll? Vore kul om alla lirade online i öppna världen

JFfoto
11 oktober 2013
Trådstartare
Nästa vecka ska dom släppa en ny patch, 1.04. Och den patchen gör bland annat, att alla som spelar i oktober får 500.000$ För allt krångel vi haft. smile

"Money in the Bank

Given some of the recent technical issues during these first days of GTA Online, and now that things are starting to look much smoother (touch wood!), we are planning to provide a special stimulus package for all who have played or will play Grand Theft Auto Online this month. We will be dropping a cool half a million GTA$ in the GTA Online bank accounts of all players this month, starting as early as next week."

http://www.rockstargames.com/newswire/a … -this.html

Så nu slösade jag bort mina 50.000$ på bilarna :p spelar dessutom just nu tills fotbollen börjar smile
Senast redigerat av Kalltkaffe (11 oktober 2013)

3 519 Inlägg
11 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Nästa vecka ska dom släppa en ny patch, 1.04. Och den patchen gör bland annat, att alla som spelar i oktober får 500.000$ För allt krångel vi haft. smile

"Money in the Bank

Given some of the recent technical issues during these first days of GTA Online, and now that things are starting to look much smoother (touch wood!), we are planning to provide a special stimulus package for all who have played or will play Grand Theft Auto Online this month. We will be dropping a cool half a million GTA$ in the GTA Online bank accounts of all players this month, starting as early as next week."

http://www.rockstargames.com/newswire/a … -this.html

Så nu slösade jag bort mina 50.000$ på bilarna :p spelar dessutom just nu tills fotbollen börjar smile

Men fotboll dra mig i arslet vafan, haha.. Skärp dig nu tongue

Forummoderator
18 127 Inlägg
11 oktober 2013
Hänvisar till http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 5#p3844885

Vi kör en PS3 och en XBOX-tråd. Fixar till rubriken på dessa.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Sök